آرشیو نویسنده : ابوالفضل بابادی

سلام خدمت همه دوستان عزیز ابوافضل بابادی هستم نویسنده و طراح در زمینه کامیون

تفاوت تعیلق بادی با فنری

در کل کامیون های تک محور داری چهار چرخ هستن که در سری های قدیم کامیون ها هر چهار چرخ تعلیق فنری داشتن که قابل تنظیم نبود در سری بعدی محور دیفرانسیل بادی شده که به وسیله ی یک بالن زربه گیر محار شده و سیستم اکسل هم در بعضی موارد بالن بوده و در بعضی ها فنر علاوه بر ...

ادامه مطلب »

اف اچ زیر ابی

شرکت نفت ایران در دهه ۸۰ تعدادی ماشین داد که درسال۸۴ تا ۸۵ اف اچ۱۲ ۴۲۰ زیر ابی تک و جفت سقف کوتاه داد و درسال های۸۶ ۸۷ افهاش۱۳ ۴۴۰ زیر ابی تک این سری شرکت نفت جفت نداشتند تفاوت این دو سری با نسخه های معمولی اینه که وارداتی هستند یعنی قطعاطشون فابریک سوعد هست و داخل ایران سر ...

ادامه مطلب »

توضیحات در مورد سوت سوپاپ گیربکس افهاش

این صدا خیلی ها رو به کامیون علاقه مند کرد و میکنه این صدا از باد اضافی سیستم کلاج و گیربکس بوسیله یک واشر بر سر راه سوپاپ کلاج و گیربکس به وجود می اید خیلی از افهاش ها ندارن چون برداشتن بعضی ها هم فقط زیر کلاج دارن یعنی وقتی کلاج بگیری صدا میکنه ر فیلم دو تا سوت ...

ادامه مطلب »

اسکانیا با معرفت

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان عزیز تو تاپیک اسکانیا که دیروز گذاشتم از کلمه امپراطور استفاده کردم که باید عذر خواهی کنم چون هر وسیله ای که نون بده سلطانه حتی همون دنگ فنگ و هوو ماشین مهم نیس مهم رانندش هست که باید شعور و معرفت داشته باشه که خیلی ها ندارن اسکانیا سری جدید ...

ادامه مطلب »

در مورد اسکانیا سری جدید S500 و R450

با سلام اسکانیا نسل جدیددیر به ایران اومد ولی باز هم خدا رو شکر که اومد ماموت وقتی از لیست تحریم در اومد اقدام به وارد کردن چند نمونه نمایشگاهی کرده که تعدادشون ۶ تایی هست در سری های مختلف ار اس جی پی برای نمایشگاه خودش ولی بعید میدونم بخواد تولید کنه اما تا ماه های اینده شاهد اسکانیا ...

ادامه مطلب »