مشخصات فنی اسکانیا R500

مشخصات فنی کامیون کشنده اسکانیا R500 LA4X2

مشخصات فنی کشنده SCANIA R500 LA4x2

ابعاد و فواصل (میلیمتر)
5955 طول کامیون
2550 عرض کامیون
3548 ارتفاع سقف اتاق کشنده تا سطح زمین (بدون بادگیر)
3700 فاصله محوری
775 مرکز محور عقب تا انتهای شاسی
——————————————————

اوزان (کیلوگرم)
44000 وزن مجموع ناخالص مجاز قانونی مرکب (GCW)
19000 وزن مجاز وارد بر مجموع محورهای عقب و جلو (GVW)
7545 وزن کل شاسی (بدون بار)
7500 ظرفیت مجاز محور جلو (حداکثر)
11500 ظرفیت مجاز محور عقب (حداکثر)
توجه: وزن ها ممکن است 5/1 درصد زیاد یا کم باشند
—————————————————–

موتور
DC16 22 – V8 مدل
Euro V – EEV استاندارد آلایندگی
500 hp @ 1900 rpm قدرت موتور
2500 N.m @ 1000-1350 rpm حداکثر گشتاور
8 تعداد سیلندر
16 حجم موتور (لیتر)
SCR سیستم کاهنده آلایندگی
مجهز به کاتالیزور هوشمند و سیستم کنترل NOx
تجهیزات ویژه
توربوشارژر و اینترکولر، سیستم تزریق سوخت مستقیم (یونیت انژکتور)
——————————————–

جعبه دنده (اتوماتیک)
GRS905R مدل
تعویض دنده هوشمند (مجهز به اپتیکروز)
تعداد دنده ها: 12 دنده جلو – 2 دنده کرال – 2 دنده عقب )سنکرونیزه( – دارای روغن سردکن، دارای حالت عملکردی Economy، Standard و Power
———————————————

مخزن سوخت و ادبلو
مخزن سوخت آلومینیومی به ظرفیت مجموع 1100 لیتر (500+600)
مخزن ادبلو به ظرفیت 75 لیتر
——————————————–

سیستم الکتریکی
24 ولت ولتاژ
200 آمپر ساعت ظرفیت باتری
100 آمپر ظرفیت دینام
——————————————–

سیستم تعلیق
پارابولیک، دارای دو لایه فنر به همراه میل موجگیر و کمک فنر جلو :
بادی – دارای دو بالن و کمک فنر – ریموت تنظیم ارتفاع، دارای حافظه عقب :
——————————————–

سیستم ترمز
ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز هوشمند EBS/ABS
سیستم ضد لغزش (TC)، ترمز دستی با بوسترهای فنری محور جلو و عقب
——————————————

ترمز کمکی
ریتاردر پنج مرحله¬ای با گشتاور کاهنده 3500 نیوتن متر (ترمز گیربکس)، ترمز اگزوز (خفه کن اگزوز) با تنظیم دستی و اتوماتیک
——————————————

چرخ ها
9”× 22.5” رینگ (یک تکه فولادی)
315/80 R 22.5” لاستیک (رادیال بدون تیوب)
—————————————–

اتاق
اتاق سقف بلند Highline سری R، دارای دو عدد تخت خواب، مجهز به توری محافظ تخت بالا، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده و شاگرد تمام اتوماتیک با قابلیت تنظیم دستی، گرمکن صندلی راننده، دسته صندلی راننده، میز غذاخوری سمت شاگرد، جعبه بغل سمت راننده، مجهز به جک بالابرهیدرولیکی با زاویه خم تقریبی 70 درجه، سیستم تعلیق بادی چهار نقطه ای، میل موجگیر تعلیق اتاق
—————————————–

تزئینات
چراغ های جلو کریستالی، تریم پارچه ای اتاق و رودری ها، روکش صندلی پارچه ای، داشبورد دو رنگ کرم-خاکستری با نوار کروم رنگ، زیر پایی پارچه ای خاکستری رنگ، لیبل Streamline سقف و بغل، لوگوی V8 جلو پنجره و فلاپ بغل، جلو پنجره مشکی براق،
—————————————–

تجهیزات استاندارد
بخاری درجا، یخچال و فریزر، ترمز تپه، کروز کنترل(سیستم تنظیم سرعت)، سیستم صوتی پیشرفته به همراه مانیتور 5/5 اینچی، قابلیت اتصال تلفن همراه به رادیو ضبط (بلوتوث)، قابلیت تنظیم رادیو ضبط از روی فرمان، پیش گرمکن سوخت، پیش گرمکن ادبلو، آینه های گرم کن دار با تنظیم برقی، شیشه بالابر برقی راننده و شاگرد، فرمان با قابلیت تنظیم در دو جهت، قفل دیفرانسیل، سیستم تهویه مطبوع، قفل مرکزی با ریموت کنترل، صفحه کیلومتر رنگی با منوی فارسی، تاخوگراف، پرده شیشه های بغل و جلو، دریچه سقف، رودری با امکان قرار دادن بطری، آفتابگیر داخلی و بیرونی همرنگ بدنه، چراغ مطالعه، چراغ روشنایی داخل اتاق، مبدل 24 ولت به 12 ولت، فن ترموستاتیک، قطع کن باتری داخل کابین، بوق بادی روی سقف، چراغ روشنایی در روز، مه¬شکن جلو و عقب، پروژکتور سپر جلو، لاستیک زاپاس، چرخ پنجم دو اینچی، چراغ روشنایی چرخ پنجم، بادگیر سقف و کنار اتاق، بوق دنده عقب ،گلگیر عقب و جلو ، گربه روی آلومینیومی، جک و ابزار آلات، شلنگ 20 متری باد، اتصالات برق و باد تریلر، بکسل بند جلو، قفل درب مخزن سوخت و ادبلو، دفترچه راهنمای فارسی
کولر درجا به صورت آپشن و در صورت درخواست مشتری قابل نصب می باشد.

——————————————-

امکانات و آپشن های خودرو واقعی می¬تواند با اطلاعات موجود در کاتالوگ متفاوت باشد.
لاستیک ایرانی و خارجی در صورت درخواست مشتری قابل ارائه می باشد.

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*