مدل | KX480 4×2 | KX520 4×2 | |
---|---|---|---|
ابعاد شاسی (میلی متر) | |||
طول کامیون | 6360 | ||
عرض کامیون(کابین) | 2500 | ||
ارتفاع سقف اتاق کامیون تا سطح زمین (بدون بار) | 3960 | ||
فاصله محوری | 3800 | ||
اوزان (کیلوگرم) | |||
وزن مجموع ناخالص مجاز (G.C.W) | 45000 | ||
فشار مجاز وارد برمجموع محورهای عقب و جلو(G.V.W) | 18000 | ||
وزن کل شاسی | 8920 | ||
ظرفیت مجاز محور جلو(حداکثر) | 7000 | ||
ظرفیت مجاز محور عقب(حداکثر) | 13000 | ||
وزن شاسی شامل: | |||
وزن شاسی شامل اتاق کامل، موتور، گیربکس، محورها، فنرها، لاستیکها، مخزن سوخت، مایعات و ابزار می باشد | |||
توجه : وزنها ممکن است 1.5 درصد زیاد یا کم باشد . | |||
محورها | |||
جلو | فورج شده ، با مقطع I شکل | ||
عقب | شامل یک محور محرک با کاهنده تک مرحلهای و دارای قفل دیفرانسیل | ||
سیستم الکتریکی | |||
ولتاژ | 24 | ||
باطری | 2×180 | ||
مخزن سوخت | |||
تانک سوخت آلومینیومی به ظرفیت | 1090(640+450) لیتر |
مدل | KX480 4×2 | KX520 4×2 |
---|---|---|
جعبه دنده | ||
نوع | ZF 12TX2620.AMT | |
حداکثر گشتاور ورودی | 2600 | |
تعداد دنده ها | 12 forward gear & 2 reverse | |
موتور | ||
مدل | Cummins ISZ480-51 | CUMMINS ISZ520-51 |
استاندارد آلایندگی | Euro V +DPF | |
قدرت موتور | 480اسب بخار در 1900 دور در دقیقه | 520اسب بخار در 1900 دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | 2321 نیوتن متر در 1200 دور دقیقه | 2460 نیوتن متر در 1300-1100 دور دقیقه |
تعداد سیلندر | 6 | |
حجم مجموع سیلندرها | 13 | |
ظرفیت روغن بدون فیلتر | 42.5 | |
ظرفیت مایع خنک کننده | 53 | |
تجهیزات ویژه: توربو شارژ، سیستم سوخت رسانی common rail، سیستم کاهش آلایندگی SCR، ترمز موتور( ترمز عمل کننده بر روی سوپاپ ها+خفه کن اگزوز)، پیش گرمکن هوای موتور، مجهز به فن الکتریکی ویسکوز |
مدل | KX480 4×2 | KX520 4×2 | |
---|---|---|---|
تجهیزات استاندارد | |||
اتصال استاندارد تریلر، فیلتر آبگیر سوخت، کمربند ایمنی، لاستیک زاپاس، کپسول آتشنشانی، آفتابگیر داخلی، قفل درب مخزن سوخت، جک، جعبه کمک های اولیه، دنده پنج و چراغ قوه، چراغ های مه شکن، مثلث هشدار دهنده، ترمز تریلر، چراغهای عقب، گل پخش کن، بالابر برقی کابین، استارت موتور از بیرون کابین، بخاری درجا، تاخوگراف VDO، کولر درجا، سیستم مولتی مدیا، چراغ روز | |||
Brake System | |||
ترمزهای جلو و عقب دیسک، دارای دو مدار مستقل در جلو و عقب، که با هوای فشرده کار می کند، سیستم ضد قفل ترمز EBS+ESC(WABCO)، کمپرسور باد دو سیلندر، ترمز تپه، ترمز تریلر، ترمز موتور | ترمزهای جلو و عقب دیسک، دارای دو مدار مستقل در جلو و عقب، که با هوای فشرده کار می کند، سیستم ضد قفل ترمز EBS+ESC(WABCO)، کمپرسور باد دو سیلندر، ترمز تپه، ترمز تریلر، ترمز موتور، ترمز اضطراری <پیشرفته AEBS، سیستم رادار حرکت بین خطوط LDWS، ترمز ممانعت از برخورد روبرو FCWS | ||
اتاق | |||
نسل جدید دونگ فنگ مدل خواب دار، دو تختخواب، سقف بلند، کابین فولادی تمام جوشکاری شده با پوشش مخصوص ضد زنگ، بالابر برقی اتاق، صندلی بادی قابل تنظیم راننده، صندلی بادی شاگرد، سیستم تعلیق اتاق بادی(جلو + عقب)، سیستم تهویه مطبوع، شیشه شور و برف پاک کن چند زمانه، آفتاب گیر خارجی، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی POWER WINDOW, آینه های برقی جانبی، گرم کن آینه و یخچال، کولر درجا، یخچال |
در حال حاضر تا جایی که اطلاع دارم ۵۲۰ چند تا ساخته شده
کمپرسی و کا ال هم بزودی میاد