خاص ترین کشنده های تازه وارد به ایران + فیلم.

درباره manitavakol

بنام خدا مانی توکل هستم از نویسندگان قدیمی سایت ایران ترانزیت . لیسانس عمران دارم ، عاشق ماشین هستم سواری و سنگین . از سال 91 با ایران ترانزیت اشنا شدم 8 ساله که با مدیر سایت دوست خوبم وحید کریملو رفیق و دوست هستم عاشق ماشین های اروپایی و امریکایی علی الخصوص آلمانی هستم و بشدت روی ماشین های آلمانی علاقه دارم . درحال پیگیری برای گرفتن پایه 2 و سپس پایه 1 هستم تا به امید خدا اگر قسمت شد پایه 1 بگیرم و بتونم در این حرفه کار کنم . مخلص همه ی رانندگان ایران زمین و بچه های ایران ترانزیت گل هم هستیم و همه تون رو دوست داریم انشالله زیر سایه پروردگار متعال زندگی اروم و خوبی درکنار خانواده هاتون داشته باشید . ارزوی سربلندی برای قهرمانان حمل و نقل ایران و مردم کشورم رو دارم.

۳۷ دیدگاه

  1. کسی زنگ نزده ببینیم شرایط شون چه جوریه؟
    اگه کسی زنگ نزده تا خودم زنگ بزنم ببینم چی میگن ؟
    اگه بشه و سودی توش باشه فقط اون اف اچ قرمز و چند نفری بخریمش
    برا کار هم نمیخایم

    • اگه شریک خواستی من ده میلیون میتونم جور کنما 😅😅

      • انشالله یکیش رو خودت بخری

        • مانی جان دست رو‌دلم نزار که خونه …
          وقتی ببینی حاصل ۳۰سال زحمت پدرت با فروختن و گرون شدن ماشین به باد رفته چه حالی بهت دست میده ؟؟؟
          اما چه کنیم که عشق به آهن رو نمیتونیم ترک کنیم … انشالله که همه به خواستشون برسن ، ماهم بین همه .

    • والا هروارد کننده ای یک شرایط خاصی داره الان صد شرکت هستند منهای نمایندگی ها که هرکدوم شون شرایط خاصی داره . یکی قیمت بالا میده یکی قیمت پایین میده یکی میگه سند بنام راننده میخوره یکی میگه سند بنام شرکت میخوره هرکدومشون یک شرایط خاصی دارن.

  2. وحید جان زنگ بزن جزئیات واردات رو بپرس . بپرس شرایط واردات چجوریه ؟ قیمت ماشین ها چقدره ؟ تا کی ترخیص میشن ؟ هزینه ترخیص و پلاک گزاری چقدره ؟ قراره با چه شرایطی به راننده ها واگزار بشن ؟ تا الان چند تا ماشین تو گمرک هست ؟

    • شرایط به این صورته…
      ماشین اگه تو بازرگان باشه تمام هزینه به صورت نقدی دریافت میشه و اگه نباشه و از اروپا بخاد بیاد نصف هزینه موقع عقد قرار داد و نصف دیگه موقع تحویل توی بازرگان…
      قیمت هم که کمترینش رنو تی سقف کوتاه هست که از ۴۵ هزار یورو شروع میشه به بالا…
      پلاک و گمرگ هم حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ میلیون درمیاد …
      گفته بودن باید یه ماشین اسقاط کنی تا ماشین جدید پلاک بشه ولی انگار جدیدا گفتن نقدی هم میشه حساب کرد حدود ۲۰۰ میلیون…
      انگار تا اینده ای نچندان دور هم دیگه دارن ترخیص میشن و میرن برا شماره گذاری
      تمامی این اطلاعات رو اقای محمدی که جزو گروه صفاجو هستن گفتن

      • آقا دمت گرم
        فقط اینکه تمام این کار ها رو بکنی و ماشین پلاک کنی
        میتونی بفروشیش یا نه ؟

      • ۱.۳۵۰میلیارد پول ماشین میشه+۷۰۰ میلیون پلاک میشه ۲.۰۱۰ میلیارد+۲۰۰ هم اسقاط میشه ۲۲۱۰ یعنی ماشین میفرمایید این دوربرها تموم میشه با یورو ۳۰ هزار تومنی؟

        • منم یه حساب کتاب سرانگشتی با توصیفات دوستمون انجام دادم در میاد ۲و نیم میلیارد کفش. حالا این کلس یه یدک هم که میخواد. اون چند؟ قیمت اونم بیا روش !!!!بعد دوستان خبر دارند از قیمت سرویسا؟ واقعا صرفه اقتصادی داره؟؟؟؟

          • حالا درسته صرفه اقتصادی نداره ولی خوبه
            نگاه کن الان با دو و نیم میلیارد چی میدن تو ایران چی میتونی بخری
            بعد با دو نیم میلیارد چه کشنده وارداتی میشه خرید
            ولی به نظرم برا اون که کارشه واقعا خوب باشه بیارزه

            • درسته صرفه اقتصادی چیزی که نباشه حداقل ۵۰۰ میلیون زیر قیمت یک ماشین مونتاژ برای راننده تمام میشه البته این ماشینا پلاک بشن اکثر کسانی که ماشین های مونتاژی دارن همه رو میفروشن میان سمت ماشین های وارداتی

          • داداش صرفه اقتصادی داره اگه نداشت این حجم کشنده وارد کشور نمیشد.

        • الان گرون ترین ماشین های وارداتی داداش بنز و ولو هستن بعدش هم داف و بعد اون هم رنو فکر میکنم حول حوش ۲۵۰۰ الی ۳ میلیارد تمام میشن.

        • ولی بازم از مونتاژی هاکمتر درمیاد….الان اف اچ ۵۰۰ حدود ۴ ۵ درمیاد… ولی اینا فول اپشنن ۳۰۰ ۴۰۰ تا کار هستن ولی تو بهترین شرایط

      • بله کاملا درسته

  3. ماشالله به این ماشین ها …..

    هزار ماشالله به اون رنو تی ، خدای من چقدر عروسک و تمیز و ساده و شیک جمع شده این ماشین …… فقط یه یخچال ببندی پشتش تمااااااااام ….

    چقدر خوبه این رنو تی سقف بلنده …..لنگه شو تا الان تو این وارداتی ها ندیدم …

    دمت گرم آقا مانی

    آقای منافی ماشالله حدود ۱/۸۵ تقریبا قد داره فک کنم ، با اون قد تا بالای جلو پنجره این رنو هست ، اینقدر ارتفاع داره این کابین

    خداوکیلی کابین رو دستش نیست و نمیییاد هم حالا هااااا

    فرزند خوبی برای مگنوم شده این high sleeper cab

  4. منهای حال گیری مالیش، پست خوبی بود مانی. کامیونامون دارن میشن توپ. جاده هامونم انشالا اروپایی. اخبار داغ از مانی

  5. ماشالله یکی از یکی زیباتر و عالی تر فقط میتونم در برابر رنگ اون داف های فیروزه ای سکوت کنم فوق العاده هستند تبریک به سلیقه صاحباشون بابت انتخاب رنگ شون ولو های قرمز هم که ماشالله یکی از یکی عروسک تر فوق تاپ بود این پست.

  6. اقا وحید چرا کامنت ها رو چند بار ریپلی میکنی دیگه چیزی معلوم نیست… فقط یه نوار دراز باریک سفید معلومه

  7. با تشکر از اقا مانی عزیز فوق العاده بود پستت مثل همیشه عالی عالی رتبه ۱ پست های وارداتی فکر اقا مانی باشه.

  8. ممنونم از نظرات دوستان عزیز

  9. دوستان ممنونم از نظرات تون عالی بود جز یکی از بهترین پست هایی بود که کامنت خوب و بازدید کننده خوبی داشته انشالله این روند ادامه داشته باشه.

  10. انشاالله که هر کسی به هر چی دوست داره برسه

    • سلام بشما ورودتون رو به سایت ایران ترانزیت خوش امد میگم انشالله که همه دوستان عزیزم به هرارزویی که میخوان برسن.

  11. یا خود خدا ولو ها جز خوش رنگ ترین ولوهای وارداتی ایران هستند عشقن عشق البته همه ی ماشین های وارداتی اعم از بنز ولو داف رنو.

  12. سلام مهندس از عراق هم میشه کشنده وارد کرد

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*