مشخصات فنی کشنده اسکانیا G410

مشخصات فنی کشنده اسکانیا جی410 های لاین یورو4+دی پی اف

ابعاد و فواصل (میلیمتر)
۵۹۵۵طول کامیون
۲۵۵۰عرض کامیون
۳۵۲۶ارتفاع سقف اتاق کشنده تا سطح زمین (بدون بادگیر)
۳۷۰۰فاصله محوری
۷۷۵مرکز محور عقب تا انتهای شاسی
اوزان (کیلوگرم)
۴۲۰۰۰وزن مجموع ناخالص مجاز قانونی مرکب (GCW)
۱۹۰۰۰وزن مجاز وارد بر مجموع محورهای عقب و جلو (GVW)
۷۰۴۹وزن کل شاسی (بدون بار)
۷۵۰۰ظرفیت مجاز محور جلو (حداکثر)
۱۱۵۰۰ظرفیت مجاز محور عقب (حداکثر)
توجه: وزن ها ممکن است ۵/۱ درصد زیاد یا کم باشند
موتور
DC13 107مدل
Euro 3استاندارد آلایندگی
۴۱۰ hp @ 1900 rpmقدرت موتور
۲۰۰۰ N.m @ 1000-1350 rpmحداکثر گشتاور
۶تعداد سیلندر
۱۳حجم موتور (لیتر)
تجهیزات ویژه
توربوشارژر و اینترکولر، سیستم تزریق سوخت مستقیم (یونیت انژکتور)
جعبه دنده
GRS905Rمدل
تعداد دنده ها: ۱۲ دنده جلو – ۲ دنده کرال – ۲ دنده عقب )سنکرونیزه( – دارای روغن سردکن در دو مدل دستی و اتوماتیک
مخزن سوخت
مخزن آلومینیومی به ظرفیت مجموع ۱۲۰۰ لیتر
سیستم الکتریکی
۲۴ ولتولتاژ
۱۹۰ آمپر ساعتظرفیت باتری
۱۰۰ آمپرظرفیت دینام
سیستم تعلیق
پارابولیک، دارای سه لایه فنر به همراه میل موجگیر و کمک فنرجلو :
بادی – دارای دو بالن و کمک فنر – قابلیت تنظیم ارتفاع از داخل کابینعقب :
سیستم ترمز
ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز هوشمند EBS/ABS
ترمز کمکی
ریتاردر پنج مرحله­ای با گشتاور کاهنده ۳۵۰۰ نیوتن متر (ترمز گیربکس)، ترمز اگزوز (خفه کن موتور)  با تنظیم دستی و اتوماتیک
چرخ ها
۹”× ۲۲٫۵”رینگ (یک تکه فولادی)
۳۱۵/۸۰ R 22.5”لاستیک (رادیال بدون تیوب)
اتاق
اتاق سقف بلند Highline سری G از جنس فولاد گالوانیزه با پوشش مخصوص ضد زنگ، دارای دو عدد تخت خواب، مجهز به جک بالابرهیدرولیکی با زاویه خم تقریبی ۷۰ درجه، تعلیق اتاق بادی
تجهیزات استاندارد
بخاری درجا، قفل دیفرانسیل، ترمز تپه، آینه ها با تنظیم برقی، شیشه بالابر برقی شاگرد و راننده، سیستم تهویه مطبوع، چراغ مطالعه، فن ترموستاتیک، قطع کن باتری، بوق بادی، لاستیک زاپاس، پیش گرمکن سوخت، گلگیر عقب و جلو، گربه روی آلومینیومی، مبدل ۲۴ ولت به ۱۲ ولت، مجموعه ابزار، دریچه سقف، بادگیر سقف و کنار اتاق، آفتابگیر داخلی، سیستم تعلیق صندلی راننده تمام اتوماتیک با قابلیت تنظیم دستی
امکانات و آپشن های خودرو واقعی می­تواند با اطلاعات موجود در کاتالوگ متفاوت باشد.

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۱۱ دیدگاه

  1. من میمیرم واسه اسکانیا سری جی . مخصوصا اگه سپر بلند باشه . یه سوال دارم که اهل فن ها باید جواب بدن ، امکانش هست ارتفاع سری جی رو مثل سری آر کرد ؟

  2. فکر کنم این سری آخر ۴۵۰ و ۴۱۰ سیستم XPI کامان‌ریل داشتن

  3. و یادمه آبی و نقره‌ای ۴۱۰ هم تو نمایشگاه بود، یکی هم سبز سیر تو محوطه ماموت

  4. یک اسکانیا جی ۴۱۰ نارنجی رنگ استریم لاین تو شیراز هست بزدی عکسش رو میذارم .

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*


Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php74) in Unknown on line 0