کشنده های داف قهوه ای و سفید ایرانی 105 در اروپا
برچسب خورده تحت :داتیس فرا دیزل آریا داف داف ایرانی شرکت داتیس فرا دیزل آریا قیمت داف XF 105 460 قیمت داف ایکس اف کامیون داف کشنده داف مشخصات داف 105 مشخصات داف ایکس اف 105 ایرانی مشخصات فنی داف XF 105 460
جدا اولی رنگ تکی داره. چرا فلاپ رو باک نداره؟ مدلش اینجوره یا باز کردن؟ معمولا داف فلاپ باک داره تا جایی که من دیدم
مخصوص راه های طولانی و اروپا ، یه چیز داف خوبه که مونتاژ ایران نداره فکر آدم راحته .
همین طوری آوردن دست دوم
عکس دومی چرا ماشین بار داره ولی بالاگیر بالاست ؟؟؟!!!!
بار سبکه
بارش چی میتونه باشه ؟ ایران هم نیست بگیم یونولیت بار زده ،
هرچیه غیر متعارفه ، لپ چادری زده بیرون .
ماشاءالله به دقتتون – شاید مثل من حواسش پرته
از کجا فهمیدید که بار داره؟
بار برزنت ترانزیت رو فشار داده بیرون .
آره بعدا تو نوشته هاتون متوجه شدم
وای خدای من حرف نداره
نکنه دومهم که ذهنمو مشغول کرده اینه که : تو روز روشن چرا چراغ های دوتاشونم روشنه ؟؟؟ هم اصلی ، هم سقفی .
در مورد این نکته دومتون عارض باشم خدمتتان که چرا چراغ های پایینی یکی به سمت بیرون روشنه یکی به سمت داخل!؟ آیا مربوط به چراغ کوچیک و بزرگ میشه//؟
این دیگه فکر نکنم مربوت به هدلایت و اینجور چیزا باشه ، چون چراغ های اصلی روشنه ، به قول شما هم موقعیت چراغ های دوتا ماشین هم فرق میکنه .شاید دشت سرشون تونلی چیزی بوده !!!
داف اولی مال دوستان ارومیه ای هست و دومی هم که ماشالله عروسیه واس خودش پست های ترانزیتی درجه ۱ رو میذارید.
یه نکته هم در مورد چراغای روشن هست. ( البته اگر دی لایت رو منتفی بدونیم که تواروپا یه قانونه) اینکه برخی راننده ها وقتی میبینن از کامیونشون عکسی انداخته میشه برا زیابیی و احترام خودشون سریع روشن میکنن. این برا من خیلی اتفاق افتاده
هردو ماشین سالار هستن حرف ندارن مخصوصا داف اولی
تنها تعریفی که میشه از داف کرد اینه که این ماشین عروس جاده های هلنده .