کشنده های اسکانیا ۱۱۲ هاش دماغ دار سفید بدون کابین خواب با دیفرانسیل های توپی دار معروف به عراقی(کمپرسی بوده بعدا مجوز کشنده براش گرفتن) دقت کنید چرخ فرمانش ۲۴ هست ولی دیفرانسیل ها ۲۲.۵
و اسکانیا ۱۱۲ هاش بی دماغ هفت خط قرمز با لاستیک هاو رینگ های تیوبلس و رینگ های ۱۰ پیچ که تازه حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای تعویض رینگ و لاستیک هاش و به اصطلاح برای تیوبلس کردنش ۱۰۰ تومن خرج کردند
عراقی رو در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ و هفت رنگ رو در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ در شهرستان خوی گرفتم
سلطان سوئدی
خودم که عاشق دماغ دار اسکانیا ۱۱۲ هستم
انشاالله عمری باشه قسمت بشه یک دونه حتما میخرم
تفاوت در سایز چرخ جلو و عقب دردسرساز نمیشه تو رانندگی؟
والله چه بدونم
هم نیروی برشی به شاسی وارد میشه و هم کششی
ولی اگه چرخ جلو و عقب یکی باشه فقط نیروی کششی بهش وارد میشه
چقدر کشنده دماغ دار خوبه مخصوصا اسکانیا
اسکانیا دماغ دار خوراک منه
مزیت تیوبلیس چیه؟؟
تیوبلس پنجری کم داره،تعویضش راحت تره،عمرشم زیاده،تعمیر لاستیک هم راحت تره
دقت کنی رینگ های ۱۱۲ قرمز هم ۱۰ پیچ انداختن که تعویضش عین لاستیک سواری میمونه خیلی نسبت به ۶ پیچ راحت تره،لقمه های شش پیچ پدر آدم رو در میارن تا بخوای لاستیک و رینگ عوض کنی