تریلی کاماز تک ۳۶۰

کشنده ۳۶۰ اسب بخاری کاماز ۸ سیلندر توربو(فکر کنم اینترکولر نداره!)

حالا این کشنده ها جذاب هستن برای مرندی ها و کشکسرایی ها

که بیشترین تعداد کاماز تو این دو شهر هست که اکثر قریب به ۹۹ درصد خط ترانزیت اروپا کار میکنن

نمیدونم چطوری با این ترانزیت کار میکنن

عکس رو در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۳۰ جاده ترانزیتی بازرگان بازرگان تبریز گرفتم

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۱۸ دیدگاه

  1. دو هزار به درد نمیخوره بعد ضیعفم هستن سوپر مازا بهتر خیلی بهتر از اینان

  2. یه زمانی که هنوز رنو و اسکانیا زیاد نبود، بخاطر قیمت مناسب این کامیون هم مشتری های خودش رو داشت

  3. لطفا پست بیشتر بزارید

  4. کیفیتشون خوبه یا نه
    از چینی ها بهترن یا نه

  5. ولی شنیده بودم از دنگ و فنگ یکم بهتره

  6. اینتر کولر داره. داخل اتاقش اصلا جذاب نیست و طراحیش قدیمیه. مدل بالاهاش تو خود کشور سازنده طراحیش بهبود پیدا کرده و داشبورد و داخلش قشنگه.

  7. از لحاظ اپشن و اتاق که خیلی عقبه ولی ازلحاظ موتوری باید خوب باشه مگه نه؟

  8. ۸ سیلندر خورجینی، جفت سوپر، اینتر کولر دار، در سه مدل؛ کمپرسی تک ۲۶۰اسب، باری و جفت ۳۶۰ اسب، کشنده مدل پایین ۳۶۰ و ی سریش هم ۳۹۰ اسب بخار. جون سخته.

  9. کاماز الان جدیدا خیلی داره ماشین تو ایران مونتاژ میکنه و کلی هم ماشین به شرکت های روزانه و رامک داده

  10. کاماز رو بیشتر مرندی ها سوار میشن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*