مشخصات فنی کامیون باری دیما MR-285 تک

مشخصات فنی و کاتالوگ کامیون جدید دیما محصول شرکت مایان با کارت ۱۹ تن

موتور کومنز یورو۵ EEV

۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور

موتور ۶ سیلندر ۷ لیتری

گیربکس ده دنده (۸ جلو و ۲ عقب)

مخزن سوخت ۴۰۰ لیتر

ترمز های عقب و جلو کاسه ای

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۷ دیدگاه

  1. هرچی فکر میکنم نیمتونم تصور کنم این چطور میخاد بره تو زمین تره بار
    این هم فقط برای یخچال و چادر خوب هست

  2. فک کنم کامیون بدی نباشه. ظاهری که خوبه کپی اکتروسه نسل ۴

  3. به حس خوبی القا نکرد

  4. متاسفانه دولت محترم اجازه ورود کامیون باری رو نمیده و این باعث شده این چینی ها جا بندازن این وسط.نمیدونم این چه صیغه ای هست که فقط کشنده ها فرسوده تشریف دارن برای همین فقط کشنده داره نوسازی میشه!!!
    یعنی ما کامیون باری فرسوده نداریم؟!!

  5. نه داداش بنز تک مدل ۴۸ هنوز در حال اب بندیه
    فرسوده نیست که
    و اینکه اگه مجوز بده دیگه کسی بنز تک ایران خودرو رو نمیخره

  6. واردات باری اگر باز میشد که خیلی خوب میشه….. احتمال باز شدن هم داره ….. چون کشنده رو که چندین شرکت دارن تولید میکنن ؛ جلو وارداتی ها نتونستن وایسن …. باری که فقط بنز تک ایران خودرو هست ؛ که اونم مال زمان بوق هست …..

    در هر صورت کامیون باری دیما در حال حاضر خیلی خوب و در کنار بنز ایران خودرو خیلی سرتره ….

    ولی اگر واردات باری باز بشه …..رنو باری ۳۸۰ اسب / ولوو اف ام / بنز وارد بشن که محشره

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*