مشخصات فنی کمپرسی P410 CB 6*4

مشخصات فنی و کاتالوگ کامیون کمپرسی اسکانیا پی410 جفت دیفرانسیل فوق سنگین با ظرفیت 41 تنی!!! ولی امان از قانون های در پیتی ایران!!! که همین کامیون 41 تنی باید 26 تن ظرفیت ناخالصش باشه به خاطر پلیس راه عزیز و راهداری

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۳ دیدگاه

  1. واقعا حیف
    البته تو معدنا مایلرو تا ۵۰ تن میزنن و خیالشم نیست این که قوی ترم هست
    سمت ما معدن سنگ شیشه هست موقع باسکول یکم از ماشینو میبرن بیرون باسکول کمتر نوشن میدع مثلا تریلی تا ۲۸ حتی ۳۰ تن میزنه ولی تو بارنامه میگه ۲۴ تن

  2. دوست عزیز هر متر اتوبان یا جاده کلی هزینه داره واسه مملکت همه جای دنیا برای این که لاستیک ها به آسفالت فشار زیادی وارد نکنه قوانین و محدودیت هایی دارن
    فلسفه وجود باسکول های محور کش هم همینه
    توی همه ی کشور های اروپایی شما به تناسب تعداد محور و لاستیک اجازه بارگیری داری
    این ماشینا هم که ظرفیت شاسی بالایی دارند برای خارج از جاده است
    و در آخر اینکه یکی از دلایل جاده های داغون ایران حمل بار های غیر مجاز از لحاظ وزنه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*