رنو T480 و پریمیوم 460

کشنده های رنو پریمیوم قرمز 460 یورو5 EEV و رنو تی480 یورو5 EEV

عکس: 1400/8/30 جاده ترانزیتی بازرگان تبریز نزدیکی سه راهی ایواوغلی

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۲۴ دیدگاه

  1. بوق های پریمیوم خیلی بد شده!

  2. آرتین فتحعلی پور

    اگر ماشینی می‌خواین که سلطان رخ باشه رنو رو برداریم

  3. عشق فقط رنو …….

  4. به به جاده ها کم کم داره رنگ و بوی تازه به خودش میگیره وحید تی ۴۸۰ که عکسش رو گرفتی وارداتی هست

  5. دست آقا وحید با شکار زیباتون درد نکنه عالی و بسیار زیباست حرف نداره تقابل دو نسل رنو در تصویر بسیار زیباست

  6. منم حدسم بر اینه رنو تی وارداتیه و از روی نوارهای شبرنگ نارنجی که روی پله های کابین کشنده هست حدس زدم وارداتی باشه / چون روی آریا دیزلی به چشمم نخورده و روی وارداتی ها زیاد دیدم

  7. رنو تی ۴۸۰ بنظرم جدی ترین رقیب بنز اکتروس و داف تو بازار هست

    • دقیقا دوست عزیز …… خصوصا رنو تی اتاق بلند ( که معروف به هتل متحرک) کشنده ها هست با موتور ۵۲۰ و ۴۸۰ اسب بخاری آخر کشنده هاست …..

      موتور که دوام و فنی که از ولوو هست و حرفی توش نیست ….
      کابین که طراحی و ارگونومی و مهندسی ناب فرانسوی به همراه یک لذت سواری ناب ….

      لازم به توضیح اینکه دوستان من شنیدم ولوو به سفارش رنو و مهندسی دلخواه رنو موتور میسازه و درسته مشترکاتی بین موتور های ولوو و رنو هست ولی تغییراتی با هم دارند …..مثلا ؛

      مصرف سوخت بهینه رنو
      و همچنین من شنیدم افهاش ۵۰۰ درجه حرارت یا همون آمپر حرارت روغن داره برای اطمینان ولی رنو تی نداره

    • آرتین فتحعلی پور

      آقای سعید پژو منم یه زمانی مثل تو دیوانه رنو بودم ولی الان اسکانیا رو خیلی دوست دارم رنو پریمیوم که من عاشقشم با اون دلبریش اون کابین نرمش
      همه یادوته یه بار از تلویزیون نشون دادن که مسابقه کامیون رالی نشون داد همه کلی کامیون اروپایی داشتن خبرنگار رفت سمت افهاش ۵۰۰ سایپا دیزلی اصلا هیچ حسی بهش نداشتم ولی وقتی رفت سمت پرمیوم قند تو دلم آب نمیشد بعد یه دریفت کشید آنقدر حال کردم
      تو دریفت قشنگ معلوم بود که مهندسای فرانسوی کابین نرم و جادار و براش در نظر گرفتن فکر کنم رنو یه زیر بالن تو کاپوت جلوش باشه چون میگم آنقدر نرمه بعد تو یورو تراک پسر داییم برام نصب کرده بود گفتم ولوو یا اسکانیا گفتم عشق فقط یک کلام اونم رنو
      تاریخ مسابقه هم سال ۹۶ بود
      اون زمان ۱۰ سالم بود

      • دقیقا آقا آرش همینطوره که شما میفرمایید ..‌‌. من اول عاشق ولوو بودم ولی تو سن ۱۷ سالگی که واسه اولین بار سوار یه رنو پریمیوم قرمز که عقبش تیغه و کانیتین با ۲۲ تن بار ذرت بود سوار شدم / این ماجرا برای سال ۹۰ فک کنم ؛ ماشین در حد صفر بود / هزار ماشالله زیر با راحت ۱۰۰ تا میرفت مثل آب خوردن و نرمی کابینش منو دیوانه کرده بود …..
        یادمه مالک مشتیش گفت ؛ جوون رنو تو کشنده ها حکم هواپیما رو داره ؛ اینقد نرمه و زیرش بالن هست که انگار رو زمین نیست …..

        امیدوارم جاده های ایرن مملو بشه از کشنده های روز اروپایی …علی الخصوص رنو تی های تیپ ۲۰۲۱ نیو فیس با چراغ جلوش که فقط نور بالا بده و با موتور ۵۲۰ اسبش جاده رو بخوره

    • آرتین فتحعلی پور

      داداشی آرتین

  8. رنو تی ۴۸۰ کامیون خوب و نرمی هست ولی یک مقدار کابینش کوچیکه باز تی ۵۲۰ ارتفاع کابین و سقفش حرف نداره

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*