کشنده های بنز 1932 ده سیلندر

کشنده های بنز ده سیلندر 1932 بدون توربو!!! این خیانت هم باز توسط ایران خودرو صورت گرفته

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۱۲ دیدگاه

  1. آرتین فتحعلی پور

    ان جی یه جورایی باید با مایلر هم رده باشه

  2. ایولا وحیدخان چی گذاشتی خداییش بعد از سی سال ماشالله این سالارها هنوز کار میکنن

    • از قیمت اینا کسی خبر داره؟
      آیا کیفیت خوبی دارن؟
      وسایلشون زیاده یا نه؟

      • من فقط در همین حد میدونم که حدود ۱ تا ۱.۵ میلیارد می ارزه
        و اینکه مگه بنز بد هم داریم؟
        و اینکه از پدر بزرگم یه بار پرسیدم میگفت وسایلش کمه و یه مقدار اذیت میکنه
        درکل تو محدوده قیمت ولوو ان ۱۰ باید باشه….

  3. این بنز دومی سبز رنگ رو رو یادمه که سال‌های ۸۴ ۸۵ نزدیک خونه ما پارک میکرد، اگر خودش باشه، شاید یکی از اولین ماشینهایی که دیدنش منو عاشق جاده و ماشین کرد…
    و البته دلیل این که مارا عاشق این سری هستم… از اون پستا که منو برد به قدیم… ❤️❤️❤️

  4. وحید یک خبری شنیدم ولی هنوز تایید نشده میگن فدراسیون اتومبیل سواری و خودروهای کلاسیک در حال رایزنی با سازمان حمل و نقل برای تشکیل کمیته کامیون ها و اتوبوس های کلاسیک و تشکیل موزه برای کامیون ها و اتوبوس ها هستند یعنی اگر تایید بشه بزودی حجم بالایی از کامیون ها و اتوبوس ها بازسازی میشن و میان زیرمجموعه کانون جهانگردی اتومبیل از بچه های کلوب امریکایی سوارها و المانی سوارها این خبر رو شنیدم

  5. مانی مطمئنی این خبر رو شنیدی؟
    منظورم اینه که این خبر موثق هست؟

  6. بقول آقا بهروز عشق فقط یک‌کلام‌‌ مرسدس والسلام

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*