اینم یکی از گردن کلفت ترین کامیون های ایران
ماکDM800 با500 اسب بخار قدرت و گیربکس مکسی و دیفرانسیل پلنی درایو ماک.
یکی از اصیل ترین ماک های ایران،تمام فابریک هست
ارسال تصاویر دوست عزیزم علی اکبر حبیب زاده
اینم یکی از گردن کلفت ترین کامیون های ایران
ماکDM800 با500 اسب بخار قدرت و گیربکس مکسی و دیفرانسیل پلنی درایو ماک.
یکی از اصیل ترین ماک های ایران،تمام فابریک هست
ارسال تصاویر دوست عزیزم علی اکبر حبیب زاده
برچسب خورده تحت :MACK DM800 کاتالوگ ماک DM800 کامیون ماک ماک ماک DM کمر شکن ماک DM800 ماک ایرانی ماک بوژی کش ماک دی ام 800 ماک دی ام کمرشکن ماک کمرشکن مشخصات ماک DM مشخصات ماک DM800
ماشالله اولیه برای خودش سلطان سنگین کشی از نظر بنده بنز تایتانیک ، مان ،اویکو و ماک و ولو هستند
سالار خوشگله کی بودی تو عشق من چقدر من با ماک حال میکنم چون اقام زمان شاه قبل از بنز با ماک راننده شده و کلی خاطره ازش داره
من اینو تو روستا تراک نگاه کردم
آنقدر ابهت داره با وجود اینکه از آمریکایی خوشم نمیاد ولی ابهت و قدرت نگاه کنید گیربکس بعد از ۵۰ سال هنوزم که هنوزه پلمپه آخ نگفته یه میلیارد و پونصد بدی به این شرف داره نه اینکه یه هوو آشغال بخری که چند بار باید سیلندر عوض کنی هوو منو یاد ۴۰۵ نوک مدادی دوگانه داشتیم آنقدر ما رو اذیت کرد هی باید رگلاتور گاز عوض میشد کولر عوض میشد واشر سرسیلندر عوض میشد و ..
از این مشکلات
ایشالا همه ماشین های خوب داشته باشن و چرخشون به خیر و برکت براشون بچرخه
البته اینو با ۲ میلیارد هم نمیدن
ماشین به این میگن خدای ابهت و قدرت و حمل محموله های ۸۰ تن به بالاست یک بنده خدایی میگفت اینا قبل از انقلاب با مجوز شاه وارد کردند و خود شخص شاه هم چون در ان دوره ، دوره شکوفایی صنعت پتروشیمی و صنایع ایران بود حدودا برای اون موقع ۱۰۰ دستگاه وارد کردند که کارت تناژشون رو ۷۰ تن صادر کردند اون بنده خدا زمانی که اینو وارد کردند ایران سومین کشوری بود که ناوگانش مجهز به کامیون های بوژی کش شد بعد از امریکا و المان و بعد ایران هم سوئد و هلند و ایتالیا اسرائیل مجهز به ناوگان بوژی کش شدند
اینا بنظر من گنجینه هستن نه ماشین
سلام
این عکس ها رو من اصفهان گرفتم و در صفحه اینستاگرام خودم منتشر کردم اما اینجا چیز دیگه ای نوشته
نوشته ارسالی از سیرجان
سلام ممنون از تلاش های شما
اصلاح شد
خیلی ممنونم داداش