کشنده ولو اف اچ 500 وارداتی اوشین ریس + فیلم ترخیص از سایپا دیزل.


درود و شب بخیر خدمت دوستان عزیز .عکس ها از ارمین عباسیان و فیلم پایین از پیج عروسک تراک . دوستان عزیز این ماشینی که در عکس میبینید کشنده ولو اف اچ 500 اوشین ریس واقعی هست و استاندارد الایندگیش یورو شش میباشد که در ایران سه دستگاه ازش موجود داریم که یکیش همین ولو بالایی هست که سال 97 بصورت صفر از سوئد وارد مجموعه سایپا دیزل شد و در نمایشگاه ها هم این ماشین خیلی کم به معرض نمایش گذاشته شده است . مدل این ماشین 2017 هست و فول اپشن هست و کوهی از امکانات داخل این ماشین هست از تلویزیون و کمد و بخاری و قهوه جوش و یخچال و چراغ مطالعه و کتابخانه بگیرید تا اجاق گاز و رادار سه خط جانبی و رادار پیشگیری تصادف و هزاران امکانات دیگه یک جورایی بهتون بگم فول ترین نسخه خاورمیانه و ایران هست . فلسفه نسخه اوشین ریس اینه که معنای اوشین ریس به معنای اقیانوس ابی هست و شرکت ولو برای تیم مسابقات قایقرانی این نسخه رو از سال 2014 تولید کرده یک جورایی یک چیزی تو مایه های رنو طرح توتال هست که برای کامیون حمل خودروهای مسابقات فرمول وان طراحی شده است . یکسری ها هم میگن که ولو به مناسبت سالگرد 40سالگی تولد موتورهای 16 لیتری این نسخه رو تولید کرده و به بازار عرصه کرده . تولید این مدل همان طور که گفتیم از سال 2014 اغاز شده و رو نسخه جدید ترین مدل هم که ولو ارائه داده تولید خواهد شد تولید این محصول بسیار محدود هست و سفارشی هست . این ماشین هم همانند ولو اف اچ 750 از شرکت سایپا ترخیص شد و دیگه باید کم کم منتظر ورود محصول 2021 ولو از اروپا توسط مجموعه سایپا دیزل باشیم که به احتمال زیاد توسط تجار وارد کشور خواهند شد. از نسخه اوشین ریس ما سه دستگاه درکشور داریم که دو دستگاه دیگه هم بتازگی توسط تجار از اروپا وارد ایران شده اند و درمرز بازرگان هستند که چندوقت پیش پست یکدستگاه از ورود ان رو در سایت گذاشتیم . تنها نسخه های تولیدی اوشین ریس فقط در خاورمیانه و ایران هستند ترکیه و روسیه با اون دبدبه و کبکبه شون هم چنین نسخه فولی از ولو رو درناوگان شون ندارند و بقول اقا ارش عزیز فصلی جدید در کامیون بازی کشور با این ماشین های خاص اغاز خواهد شد از بنزهای نسل 5 جدید که بزودی تعدادشون بیشتر خواهد شد تا ولو های نسخه جدید و به احتمال زیادمان نسل جدید. امیدوارم که لذت ببرید و نظرات روی این پست عالی و درجه 1 باشد

درباره manitavakol

بنام خدا مانی توکل هستم از نویسندگان قدیمی سایت ایران ترانزیت . لیسانس عمران دارم ، عاشق ماشین هستم سواری و سنگین . از سال 91 با ایران ترانزیت اشنا شدم 8 ساله که با مدیر سایت دوست خوبم وحید کریملو رفیق و دوست هستم عاشق ماشین های اروپایی و امریکایی علی الخصوص آلمانی هستم و بشدت روی ماشین های آلمانی علاقه دارم . درحال پیگیری برای گرفتن پایه 2 و سپس پایه 1 هستم تا به امید خدا اگر قسمت شد پایه 1 بگیرم و بتونم در این حرفه کار کنم . مخلص همه ی رانندگان ایران زمین و بچه های ایران ترانزیت گل هم هستیم و همه تون رو دوست داریم انشالله زیر سایه پروردگار متعال زندگی اروم و خوبی درکنار خانواده هاتون داشته باشید . ارزوی سربلندی برای قهرمانان حمل و نقل ایران و مردم کشورم رو دارم.

۳۱ دیدگاه

  1. بسیار عالی ….. ظاهرا دیروز اولین سری کشنده وارداتی پلاک شدند

    • سلام خدمت شما اونا البته ربطی به واردات الان نداشتند و مدل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ بودند که ۳ الی چهاردستگاه بودند پلاک داشتند

  2. اون یه دونه ای که سایپا دیزل چند سال پیش وارد کرده بود و تمام نمایشگاه ها میچرخوندش چند روز پیش برا مشهدی ها پلاک شد

  3. هزار ماشالله اصل جنس اینه چه طرح و چه رنگی داره این ماشین مشخصه که کلا فول اپشن هست و هتل متحرک هست ماشین اصل سوئد اینه نه اونایی که این اقایون مونتاژ میکنن میندازن به خلق الله بخدا قبل از انقلاب و زمان شاه چیا مونتاژ میکردیم و الان چیا مونتاژ میکنیم ماشین اصل سوئد این و اونایی هست که دارن میارن نه اونایی که مونتاژ ایران هست ایولا به وارد کننده ها که دو دستگاه از این ماشین منهای این یکدستگاه وارد ایران کردند مانی جان گل کاشتی ا=عالی بود پستت

  4. قیمت این سالار چقدره؟؟

  5. عجب سالاریه تک رنگ واقعا
    دمت گرم داداش خیلی خوب بود
    قیمت این وارداتی ها رو نداری چقدر تموم میشه واسمون؟

    • سلام علیرضا جان خواهش میکنم ممنون از نظر شما والا قیمت این وارداتی ها همه جوره هست باید دید چه نوع ماشینی مد نظر شماست که خدمت دوستان بگیم مثلا قیمت تمام شده رنو با بنز یا داف با بنز یا ولو فرق داره

  6. مانی دیروز هفت تا اف اچ۵۰۰ و یک دونه داف با کفی داشتن میبردن سمت ارومیه
    اف اچ رنگ آبی و سفید و قرمز بودن

  7. دم حواله دارا گرم که سایپا رو به زانو دراوردن و ماشینای خاص سایپا رو با توقیف کردن گرفتن… این که پلاک شد به سلامتی ولی اون ۷۵۰ رو پلاک نکردن …‌
    دوستان اگه یادشون باشه با این اوشن ریس یه جفت طلایی چرخ ۲۴ تیوپلس که مثلثی کابین خواب شیشه ای بود هم وارد شد..‌ از سرگذشت اون بی خبریم نمیدونیم اونم پلاک شد یا هنوز دست سایپا هست…..
    نسخه نیوفیس ولوو هم طبق گفته یکی از راننده های ایرانی مقیم اروپا انشالله تابستون به صورت عمده به بازار اروپا وارد میشه و وارد کننده هامون میتونن وارد کنن ولی فک کنم انقدی شرکت های حمل و نقل اروپا سفارش دادن که ولوو اونا رو اولویت قرار میده ….حالا ببینیم کی به ایران میرسه و با چه قیمتی…

    • سلام امیرجان ممنون از نظرت والا من فکر نمیکنم که خریدارها چنین قدرتی داشته باشن که بتونن ماشین های سایپا رو با توقیف کردن بگیرند چون اینجا ایرانه و قانون درست درمون نداریم . اون چرخ ۲۴ تیوبلس به بروجردی ها فروخته شد و فکر کنم اونجا مشغول کار باشه . نسخه نیو فیس ولو هم که فکر میکنم ورودش منتفی باشه فعلا بدلیل کمبود ماشین در اروپا رنو و ولو کمبود دارند و خبرهای تازه ای هم از ایران خودرو و زامیاد دیزل دیزل طبق گفته سه تا از وارد کننده های معتبر به گوشم رسیده که سال اینده به احتمال زیاد اویکو و بنز هم با تعداد خوبی وارد بشن چون الان هم سه چهارتا از پیج ها و شرکت های وارد کننده نماینده رسمی ورود محصولات مرسدس بنز و ایران خودرو دیزل شدند الان هم دارن اکتروس های ۱۸۴۵ و ۱۸۵۱ و ۱۸۴۸ ثبت نام میکنن درمورد مان هم یک خبرهایی هست که انشالله بزودی خواهم گذاشت.

      • قربانت نیما جان….
        اون اف اچ ۴۶۰ جفت طلایی که دست بروجردی هاس اونه که سال ۹۴ مونتاژ سایپا بود و با اون ۵۰۰ زیتونی که اونم اخیرا پلاک شد …..
        ولی اون جفت طلایی که با این اوشن ریس اومدن رو تاحالا ندیدم که پلاک شده باشه…
        اون که دست بروجردی هاس چرخ ۲۴ پره ای بود اما این جفت طلایی که با اوشن ریس اومد ۲۴ تیوپلس و مثلثی کابین خواب شیشه ای رو سقفش هم گارد فابریک ولوو بود…
        من که تا حالا عکس پلاک شدش رو ندیدم
        در رابطه با واردات هم درسته ماشین کمه به خاطر شرایط بد اقتصادی به سبب کرونا شرکت ها تمایل به نوسازی ناوگان ندارن و کمپانی ها هم تولید ماشینشون کم شده…
        درباره مان هم مکاتبات انجام شده فقط مونده تایید … طبق گفته یکی از اعضا تیم های وارد کننده اگه مان اوکی بشه اولین شرکتی میشن که مان وارد میکنن و شاید هم تنها شرکت وارد کننده مان…
        اون رنو تی مشکی هم که گفتن پلاک شده اکثرا بر این نظرن که اون پلاک رو سوری زدن و هیچ ماشینی پلاک نشده…
        و اون ماشین هایی که اولین پلاک شده ها میشن هنوز یکی دو مرحله اداری و حقوقی دارن

        • کاملا درست هست البته مان هم مثل داف دوتا نماینده قوی خواهد داشت که شیران دیزل و یاوران خودرو شرق دوتا از نماینده های قدر مان در ایران هستند و خواهند بود . و کاملا هم درسته مان هم تایید شود همزمان با ولو بنز داف رنو وارد ایران خواهد شد .

  8. یک تشکر ویژه از مانی عزیز بابت اطلاعات مفید و عالی که به همه ما میده من سال ۹۷ تو نمایشگاه خودرویی البرز این ماشین رو سوار شدم و واقعا از امکانات داخلش لذت بردم نسخه واقعی اوشن ریس هست و امکاناتی داره که راننده رو از همه نظر راضی میکنه و یکجورایی بهتون بگم این ماشین طلاست دستت درد نکنه مانی بابت عکس و فیلم و پست های خوبت این ماشین هم به امیدخدا ترخیص شد و بزودی درناوگان میبینیمش.

  9. سلام
    اگه میشه ی توضیحاتی درباره کامیون ها ی پلوس تخت و توپ طلا بدید ممنون

    • سلام اونم به چشم

    • سلام . در باره این موضوع ۷۰ جلد کتاب و توسط علما ۱۴۰ جلد تفسیر نوشته شده 😂 . اگر بخام به ساده ترین صورت خدمتتون عرض کنم . در ماشین های توپی دار ، پلوس ( انتقال دهنده قدرت از دیفر به چرخ ) به یک دنده بزرگ به نام دنده خورشیدی وصل هست که اطراف دنده خورشیدی چهار دنده هست که به دنده ستاره ای معروفن . ولی در ماشین های پلوس تخت پلوس مستقیما با چرخ وصل هست . تفاوت این دو نوع این هست : هر توپی دقیقا مثل بک گیربکس قدرتی کار میکنه که ضریب سرعت رو میاره پایین و ضریب قدرت رو میبره بالا . ( سرعت کم میشه ، قدرت زیاد میشه ) . اما تو پلوس تخت ها دیفر تقویت شدست .

      از مزایای توپی دار : قدرت زیاد در حین اینکه موتور ، گیربکس ، دیفرانسیل ضعیف باشن . ماشین تو سرازیری زیاد دور برنمیداره ، چون انگار به ماشین دوتا گیربکس قدرتی اضافه شده .

      این ساده ترین نوع توپی دار بود که عرض کردم ، انواع توپی داریم که با هم فرق میکنن . مثل توپ سوزنی که بجای خورشیدی و ستاره ای ، مخروطی داره و ماک ها که کله قندی ان ، و ………

      سوالی بود در خدمتم .

  10. ممنون از اقا مانی رنگش خوبه ولی طرحش زیاد جالب نیست بنظرم و مبارک خریدار عزیز و مالک محترم شون باشه

    • ممنون از سهند خان رنگش که خیلی خوبه طرحش هم زیباست البته باید به سلیقه دوستان احترام گذاشت هرکس نظر و سلیقه ای داره

  11. ممنونم از نظرات دوستان عزیز

  12. اخ پسر چی کردی با این پستت اف اچو نگاه اخ خدا اینا اوشن ریس هستن؟

  13. ای کاش برگردیم به ۵۰ سال قبل . با یدونه ولوو فول اینقدر ذوق زده میشیم ، بجای عراقی ها و تورکیه ای ها بودیم کیف میکردیم . مان نسل پنج وارد تورمیه شده ، اما اینجا دولت میخاد از آب گل آلود ماهی بگیره . نزدیک یک میلیارد بابت پلاک گذاری و خدمات از ماشین های وارداتی دارن پول زور میگیرن .

  14. ببخشید سایپا دیزل آیا برای خودش کلکسیون جمع میکنه یا نه؟(آخه حیفه این ماشین ها کهنه بشن)
    ضمن اینکه اون کامیونت کنار ولوو چیه اسمش؟

    • سلام بشما خیر کلکسیون جمع نمیکنه ولی این ماشینا رو بخاطر ورود محصولات جدید ولو میفروشه و اون کامیونت کنار ولو رو نمیدونم چیه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*