کشنده فوتون 460

اینم تصاویر کامیون کشنده فوتون 460 محصول جدید ایران خودرو دیزل با مشخصات فنی زیر:

نسل جدید کامیون کشنده فوتون در ایران خودرو دیزل
.
▫️نسل جدید کامیون کشنده AUMAN فوتون از امروز در محوطه نمایشگاهی معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو دیزل حاضر خواهد بود و مشتریان و مراجعین محترم می‌توانند از روز شنبه، از این محصول جدید بازدید و نظرات خود را در این خصوص با کارشناسان شرکت در میان بگذارند.
.
▫️شرکت فوتون شریک تجاری شرکت دایملر کرایسلر بزرگترین تولیدکننده خودروهای تجاری جهان است که از فناوری‌های این شرکت در محصولات خود به خصوص در طراحی کابین بهره می‌گیرد. این شرکت همچنین شریک تجاری شرکت آمریکایی کامینز است که بزرگترین تولیدکننده موتورهای دیزل در جهان محسوب می‌شود.
.
📍مشخصات فنی نسل جدید کامیون فوتون 460
.
▫️کشنده فوتون AUMAN EST A H5
▫️مدل موتور: CUMMIMS ISGe 460
▫️حداکثر قدرت موتور: 460 اسب بخار
▫️حداکثر گشتاور موتور: 2300 نیوتن متر
▫️حجم موتور: 11824 سی‌سی
▫️استاندارد آلایندگی: EURO 4 + DPF + SCR
▫️مدل گیربکس: ZF 12 AMT – اتوماتیک – 12 دنده جلو / دو دنده عقب
مدل فرمان: ZF 8098
▫️سیستم ترمز: ABS / ASR / ESP / ترمز موتوری / اینتاردر گیربکس(5 مرحله)
▫️ترمز چرخ‌ها: جلو و عقب دیسکی
سیستم تعلیق جلو: فنر پارابولیک + کمک فنر + میل موجگیر
▫️سیستم تعلیق عقب: 4 عدد بالنی + کمک فنر + میل موج‌گیر
▫️سیستم تعلیق کابین: 4 عدد بالنی
نوع کابین: سقف بلند ( دارای بلندترین سقف در بین کشنده‌های محصول چین موجود بازار ایران)
▫️مجهز به سیستم بالابر برقی کابین
▫️ظرفیت سوخت: (390 + 550) 940 لیتر
▫️کارت کشندگی: 44 تن
📍تجهیزات قابل درخواست:
.
▫️ سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESP)
▫️سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)
▫️ سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS)
.
📍تولید و عرضه این این محصول در برنامه سال 1400 شرکت ایران خودرو دیزل قرار دارد.

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۵ دیدگاه

  1. متاسفانه اینم عین بقیه محصولات ویران خودرو دیزل،یورو ۴ با DPF می باشد که اصلا به درد نمیخورد

  2. درود و سپاس از اقا وحید
    مزایایی نسبت به نسل قبل داره
    امید وارم معایب نسل قبل رو ندااشته باشه که این طور که در تصویر هست همچنان همون معایب پا بر جا هستند
    فیلتر دی پی اف هم حاصل تصمیم گیری یک سری آدم بیسواد است که در اداره استاندار کار میکنن.تکنلوژی که کاملا منسوخ شده.

  3. کابین kx خیلی از این بزرگ تره….
    هوو هم فک کنم از این بزرگ تره😅بعد میگه بزرگ ترین چینی داخل ایران
    Kx هم ماشین خوبی بود حیف خیلی کم تولید شد… چند تا از دوستان دارن که راضین….

  4. کلا سایپا دیزل از ایران خودرو دیزل بهتر کشنده میزد …..

    با اون کشنده کاوه ، یه حرکت روبه جلویی بود …. و حتی kx نسبت به این فوتون بهتر بود ….

    به نظر من اگه کسی بخواد کشنده چینی بخره ، سی اند سی و فاو خیلی خوبن …. سیتراک هم ظاهرا خوب جواب داده فروشش هم مناسب بود ….

    یه مطلب هم از دافران بزارید ببینم چطور جواب داده …..

    ایشالله زودتر کارای پلاک وارداتی ها تموم شه …. اروپایی ها بیان تو جاده ، که دیگه چینی نگاه میکنه

  5. اتاقش که خیلی شبیه همین ۴۴۰ و ۴۳۰ هایی که داخل ایران بودن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*