ریسک تردد کامیون های چینی در اروپا

سلام و عرض ادب خدمت بازدید کنندگان عزیز سایت

این روز ها تعداد کامیون های چینی موجود در بازار تنوع بسیار زیادی پیدا کرده،از هوو،فاو،دنگ فنگ؛شاکمان،کاوه،سی اند سی،جک،امپاورفوتون و غیره

خب سوال اینه که حالا این همه تنوع ماشین وجود داره،چند سالی است که کشنده های چینی به اروپا راه پیدا کرده اند،الان یک کامیون چینی اومده رسیده به یکی از کشور های اروپایی،خدای نکرده خدای نکرده موتور یا گیربکس یا دیفرانسیلش ایراد دار شده،حالا راننده بیچاره در کشور اروپایی مشکل خودش رو چطور برطرف میکنه!!!!

هرکس اطلاعاتی داره در قسمت نظرات پست کنه.

با تشکر

تمامی تصاویر بالا در اروپا گرفته شده اند

درباره وحید کریملو

Avatar photo
وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۳ دیدگاه

  1. باید از راننده های ترانزیت بخواد قطعه مورد نظرش رو از ایران با خودشون بیارن این خودش یک ماه طول میکشه تازه اگه یه نفر پیدا کنه ک براش ببندتش.این مسیولین بی تدبیر ب این قضیه اصلا توجه نمیکنن.راننده ای ک با چینی میره اروما خیلی ریسک میکنه

  2. فک میکنم باید قطعه رو سفارش بده براش بیارن دیگه راه دیگه ای نیست

  3. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی رانندگان زحمتش در خصوص خرابی های احتمالی کشنده های چینی باید این نکته رو مد نظر داشته باشیم که اکثر قطعات کشنده های اروپایی به کشنده های چینی میخوره مثل گیربکس و دیفرانسیل که بیشترین خرابی رو داره یا قطعات کوچیک تر مثل پیستون و شاتون و سوپاپ ها و کیسه های باد و … و اینکه اکثر کشنده های چینی با ترکیب موتور کامینز و گیربکس ZF آلمان دارن تردد میکنن که چون طراحی آلمان هستن قطعاتشون پیدا میشه و نگرانی در خصوص پیدا نشدن قطعه وجود نداره فقط قطعات کابین و … شابد پیدا نشه ک زیاد اهمیتی تو کارکرد ماشین نداره

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*