درود دوباره
کشنده کامل دیزل یک اسکی کاملا مشخص از طراحی جلو اکتروس نسل پنج هست و موتورش ساخت شرکت یوچای.چیزی که داخل نمایشگاه میارن با ماشینی که تحویل میدن خیلی تفاوت داره
این شرکت ادعا میکنه قوی ترین کشنده بازار ارائه میده که البته کاملا دروغه اینجا جاداره به شما دوستای عزیز بگم برای یک کشنده گشتاور موتور خیلی مهم تر از توانشه چون ماشین باری برای زور زدن نیاز به گشتاور داره این ماشین جدا از اینکه 560 اسب بخار توان داره کلا 2500 نیوتن متر گشتاور تولید میکنه که در حد اف هاش 500 سایپا دیزلی هست علاوه بر اون بخاطر لگ توربو شارژر گشتاور تو دور موتور محدود تری نسبت به کشنده اف هاش 500 ارائه میشه(1200 تا 1500 دور بر دقیقه)
این ماشین تازه داره وارد بازار میشه ولی من آینده درخشانی برای این ماشین با این حجم از فشار و قدرتی که ازش میگیرن،نمیبینم اما امکاناتش بد نیست بازم امید به خدا آرزو میکنم هرکی میخره چرخش براش بچرخه
بخاطر شلوغ بودن دور این ماشین بازم نتونستم از داخلش عکس بگیرم باز هم شرمنده
داداش چینی اسمش روشه چینی
آرتین جان اینا که خودشون سازنده نیستن اکثرا موتورا تحت لیسانس کامینز آمریکا یا که یوچای(که خودش سکوی موتوراشو میده اتریش طراحی کنن) هستن گیربکس هم که طبق معمول زد اف چینی.چین فقط یه نیروی کار ارزون داره و وسلام کیفیتم کم میکنن صرفه بیشتر بشه براشون
قوی ترین کشنده های بازار اف اچ ۷۵۰ و اسکانیا ۷۷۰ و مان ۶۴۰ و مرسدس اکتروس ۱۸۶۳ بوژی کش هستند که منهای اس ۷۷۰ ماشینای بالا وارد شدند
آقا مانی
منظور مونتاژی های حال حاضر هست وگرنه کل دنیا میدونن اروپایی ها توو راندمان حرف اول میزنن
فقط سوالم اینه که چرا آلمانی ها قدرت های بالای ۷۰۰ اسب از کامیون هاشون نمیگیرن؟
نام ایران رو بعد از ده سال میکنیمش چاینیران
یکی از استان های چین هستیم الان
از بی تعصبی و عدم آگاهی شماست این نظر ایران همیشه ایران خواهد بود
سه تیکه تکراری با اتاق جدید…
دف و موتور و گیربکس و شاسی مشترک با اتاق متفاوت
سلام العلیکم
موندم کی به شما اجازه تحلیل اونم به این اشتباهی و داده اصلا این وبسایت زیر نظر کی داره اداره میشه و چه مجوزاتی داره
برادرن محترم ایران ترانزیت دقت داشته باشید هر گونه ضربه به صنعت ایران ضربه به روزی کارگر و کارمندی هست که در شرکتها ارتزاق میکنند
آب دهان تو سفره کسی نندازید که نجاست تو سفرتون خواهند ریخت
و من اله التوفیق