اینترناش کابین کوچک 9600 سقف کوتاه اکسل جلو

اینترناش کابین بزرگ سقف کوتاه اکسل جلو-که مدلش رو نمیدونم!!! با تریلر کفی و بار کشنده های صفر کیلومتر فاو420 تک و جفت

شرکت سیبا موتور که زیر مجموعه بهمن دیزل بوده و محصولات فاو در ایران رو مونتاژ میکنند در تبریز و در اتوبان کسایی به سمت پتروشیمی قرار داره

یک سوال؟

مزایا و معایب کشنده های اکسل جلو و عقب اینترناش رو هرکسی میدونه لطف کنه نظر بنویسه زیر این پست

و از مشخصات فنی این کشنده هر کسی اطلاعاتی داره لطف کنه بنویسه زیر پست تا در یک پست یا زیر این پست تایپ کنم

درباره وحید کریملو

Avatar photo
وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۷ دیدگاه

  1. این کابین کوچیک هستش
    کابین بزرگ هتلیه برا خودش.
    کابین بزرگا بیشترشون اکسل عقب هستن.

  2. این مدلش ۹۶۰۰ هستش
    کابین بزرگ سقف کوتاه ۹۷۰۰ هستش
    کابین بزرگ سقف بلند اونایی که بادگیر جز اتاق محسوب
    میشه،پنجره هم دارن بالای اتاق ۹۸۰۰ هستش

  3. مزایاش اینکه فاصله محوریش بلنده نرم رو تره
    ولی معایب اینکه اکسل خیلی آسیب پذیر چون اگر ماشین از جلو ضربه بخوره صاف میرسه به اکسل و الی آخر سر پیچام سخت تر فرمون میگیره که خیلی به چشم نمیاد

    موتورشم اینترناش جفت فیلتر و دور بالاس
    ۴۰۰ اسب قدرت تولید می کنه
    در کل ماشینا بزرگ و جادار و خوبی هستن

  4. البته این اتاق کوچیکه

  5. کابین کوچیک. آمریکا مگه جنس بد می‌سازه.
    یه زمانی برادرم داشت باهاش از انزلی آهن میزدم واسه تهران
    تو تونل نعره میکشید میرفت
    ماهه ماه

  6. نرم‌تره ولی علت اصلی منسوخ شدنش ایمنی در تصادفه

  7. هزار ماشاالله به سالار امریکایی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*