وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم.
علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد...
مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم
دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم
بهروز جان اینا تو جاده خطرآفرین هستن
نه ترمز خوبی و نه ریتاردر و اینتاردر
ضمنا مصرف بیش از حد گازوییل
چند سال دیگه اگه از رده خارج نشن بار واسه تازه واردها کم میشه
رانندگان ماشینهای مدل پایین عمرشان فنا است چون به تنهای چیزی که فکر نمیکنند خودشان است خواسته های غیر منطقی را کم کنند معقول فکر کنند اسقاط کنند نمی توانند دونفر باهم یک صفر بگیر قانع باشند شراکت کنند ازهمه چیز لذت ببرندو…..
این ماشینا تا قیامت تو سیستم حمل نقل ایران حضور دارن
این دیگه باید بره موزه.
واقعا هم همین جوره
کشنده های تبریز اکثرا مربوط به زمان تیرکمون شاه هستن همه هم خط تبریز بندر کار میکنن. عجب جونی دارن راننده هاشون
سمت مشهد هم تشریف بیارید از این ماشین ها کم نیستن
اینا رو اگه بخری و بازسازی کنی و یک دستی به سر و گوش شون بکشی بهتر از خودشون ماشین پیدا نمیشه
بهروز جان اینا تو جاده خطرآفرین هستن
نه ترمز خوبی و نه ریتاردر و اینتاردر
ضمنا مصرف بیش از حد گازوییل
چند سال دیگه اگه از رده خارج نشن بار واسه تازه واردها کم میشه
اره درسته
رانندگان ماشینهای مدل پایین عمرشان فنا است چون به تنهای چیزی که فکر نمیکنند خودشان است خواسته های غیر منطقی را کم کنند معقول فکر کنند اسقاط کنند نمی توانند دونفر باهم یک صفر بگیر قانع باشند شراکت کنند ازهمه چیز لذت ببرندو…..
تبریز هست و معدن ماشینای این چنینی بخصوص ماک. ولی خب تو چند سال اخیر نسبت به قبل فراوانیشون کم شده. خداییش دنده اینا ادم رو از کت و کول میندازه
رانندگی را خار زار کردید؛توراخدا هرکی از هرجا نیادراننده بشه،رانندگی اذت و احترام داشت،
اینا چند وقت دیگه ارزششون خیلی بالاتر میره