درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۸ دیدگاه

  1. حیف این ماشین ک نیومد ایران

  2. اگه این لامصب هم بیاد خیلی عالی میشه والا میگن با ازاد شدن واردات اتوبوس به کشور احتمال ورود کامیون های مان هم به ایران خیلی بالاست

    • آرتین فتحعلی پور

      داداش واردات اتوبوس هم انجام شده دیروز تو یه عکسی دیدم پشت یه ولوو وارداتی یه اتوبوس بنز با پلاک موقت آلمان بوده

  3. آرتین فتحعلی پور

    خداییش. حرف نداره چینی ها و روسی ها و رنو و ولوو و اویکو رو راحت قورت میده

    • همچینم ماشین قلدری نیست خر کار خوبه اما نه انقدر کلن مان بنز دوم آزارو اذیته ریزی ام داره نه ایران بلکه خوده آلمانم همینه بنظرم ولوو بهتره

      • مان تو ایران قربانی خدمات بد شد فقط
        وگرنه خیلی عالیه
        مان دیدم رو ۲.۲۰۰ پلمپ بوده هنوز
        کدوم مدل اسکانیا همچین ادعایی میتونه بکنه؟

  4. مان جز کم استهلاک و کم مصرف ترین کامیون هاست انشالله هرچه زودتر وارداتش باز بشه.

    • ببین آقا علی جوان آزارو اذیت های ریز مان معروف اگه از خر کاری بگیم اسکانیا ۴۲۰ جزو خوش دست ترینو خر کار ترینه الکی چون آلمان زده نباید تعریف کنیم آدم باید حقیقته و بگه تو خوده خارجم آزارو اذیتش زیاده اساس هاش هست مثل ایران نیست اما ماشین های دیگه رو بهتر میپسندن همین مان سری جدید ها بعضی از جاهای فنی کپی اسکانیا سری اس هستش اسکانیا سری gاسکانیا به جز ۳۸۰ میتونه همچین ادعایی کنه اگه بحث سر کم خرجی کم مصرفی باشه اسکانیا حرف اولو میزنه بعد اگه از ولوو ، اسکانیا بهتر بود خوده اروپاییا میپسندیدنش از حق نگذریم مانم ماشین خوبیه اما درحده اسکانیا و ولوو

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*