چند عکس و فیلم جا مانده از واردات کشنده های اروپایی+فیلم.(سری جدید)1

سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم حالتون درجه 1 باشه و تعطیلات به بهترین نحو ممکن بهتون خوش گذشته باشه . خب از اونجایی که من خیلی عکس و فیلم از ماشین های وارداتی دارم و نمیرسم اونا رو براتون بذارم تصمیم گرفتم که یکسری هاش وقتی جا میمونه رو براتون این جور به نمایش بگذارم که هم ببینید و لذت ببرید و هم اینکه ببینید چه ماشین هایی وارد ایران شده ماشالله این قدر حجم ماشینای وارداتی بالاست و واردات بالا رفته که کل نمایشگاه ها و جاده ها در اختیار 6 برند اروپایی قرار گرفته و سلطه 65 درصدی ماشینای وارداتی بر بازار ایران حکم فرماست . تا جایی که پیش بینی میکردم تا الان حدودا 22675 دستگاه ماشین وارد شده که من واقعا نمیدونستم این حجم وارد شده و تمرکزم روی 18000 دستگاه بود اما الان ماشالله روند واردات واقعا بهتر از قبل شده . یک امار جالب هم بهتون بدم که تا الان نزدیک 400 دستگاه اف اچ نیو فیس وارد ایران شده و 240 دستگاه هم اکتروس نسل 5 وارد شده 225 دستگاه رنو تی نیو فیس و 87 دستگاه هم داف ایکس جی نسل جدید که واقعا رکورد جالبی هست و روز بروز هم این رکورد در نوع خودش بالاتر میره . این حجم از نیو فیس هنوز تو بازار اروپا به ان صورت جا نیفتاده اما در کشور ما ماشالله با این واردات جای پای سلاطین نسل جدید داره محکم تر میشه . ماشین های بالایی همه از گمرک ها ترخیص شده اند و بسیاری هم برای کارهای اداری به گمرک تهران رفته اند و بیشترین ماشینای وارد شده هم همگی از کم کارترین و تمیزترین مدل های وارد شده به ایران بوده اند که توسط تجار در 29 ماه اخیر وارد کشورمون شده اند . یکسری از دوستان میگفتن که چرا ماشینای 2017 و 2018 کارکردهاشون پایین هست علتش هم این بوده که از 15 اذرماه 1398 واردات کشنده های اروپایی به ایران استارت خورد و اون موقع هنوز کرونا تو اروپا موج و شدت نگرفته بود و هم کارخانه جات تولیدات شون مثل الان کم نبود و هم تو نمایندگی ها ماشین فراوان یافت میشد به همین دلیل ماشین هایی که این سری به ایران اومدن هم کم کارکرد و تمیز بودند و هم فول اپشن بودند . درپایین هم چند فیلم از سلاطین وارداتی قرار خواهم داد امیدوارم که ببنید و لذت ببرید و نظرات روی این پست زیبا عالی و درجه 1 باشد نظرات خوب باشد پست درجه 1 خواهم گذاشت.

درباره manitavakol

بنام خدا مانی توکل هستم از نویسندگان قدیمی سایت ایران ترانزیت . لیسانس عمران دارم ، عاشق ماشین هستم سواری و سنگین . از سال 91 با ایران ترانزیت اشنا شدم 8 ساله که با مدیر سایت دوست خوبم وحید کریملو رفیق و دوست هستم عاشق ماشین های اروپایی و امریکایی علی الخصوص آلمانی هستم و بشدت روی ماشین های آلمانی علاقه دارم . درحال پیگیری برای گرفتن پایه 2 و سپس پایه 1 هستم تا به امید خدا اگر قسمت شد پایه 1 بگیرم و بتونم در این حرفه کار کنم . مخلص همه ی رانندگان ایران زمین و بچه های ایران ترانزیت گل هم هستیم و همه تون رو دوست داریم انشالله زیر سایه پروردگار متعال زندگی اروم و خوبی درکنار خانواده هاتون داشته باشید . ارزوی سربلندی برای قهرمانان حمل و نقل ایران و مردم کشورم رو دارم.

۴۸ دیدگاه

  1. آرتین فتحعلی پور

    مانی جان اکثرا ماشینارو می‌دونم مال کیه مثلا یکی از اون رنو آبی ها مال آقا محسن همونی هست که ولوو سبز پسته ای داره داف قرمزه مال همشری های خودمونه سنندج
    اون داف های سفارش آلمان یکیشو تو کاشان دیدم فوق العاده س بعد معلوم شده همون داف مال بچه های مازندزانه

  2. آرتین فتحعلی پور

    بی زحمت اون داف آبی و اوشن ریس واسم رزرو کن

  3. تو فیلم اول داره چیکار میکنه؟

  4. ممنون از آقا مانی یه سوال داشتم بازرگانی اک دنیز اسم دیگه ی بازرگانی صفاجو هست ؟

  5. هزار ماشالله به این جواهرات ….. چه ماشینایی …..دیروز تو جاده دوتا رنو تی سقف بلند دیدم دوستان ….. یخچال هم بسته بودن …..هزار ماشالله ، چه جواهراتی …..

  6. بسیار زیبا خصوصا اون اف هاش اولی و اون زرد قناریا…
    در کل واردات اوضاع رو داره بهبود میبخشه

    • البته اینجا یه مشکلی وجود داره و اون اینکه تجار دارن این ماشینا رو از همه کشور های اروپایی میارن اگرچه همشون در ظاهر شبیه هستن! اما از لحاظ فنی و ساختاری خیلی فرق دارن با هم الان اف هاش سوئدی یا آلمانیا تو کابین خیلی فرق داره با اونا که سایپا دیزل منتاژ میکرد
      به همین جهت یکم تعمیرات و خلاصه این رسیدگی ها به این ماشینا یکم سخت میشه

      • ولو ها از لحاظ فول اپشن بودن واقعا فول هستن الان تو منطقه ایران داره حرف اول رو میزنه تو فول بودن ماشینا

    • اره واردات اسکانیا و بنز هم چند وقته که شروع شده بازار رو دگرگون کرده بزودی اویکو کاماز سیسو گیناف هم وارد خواهند شد

  7. دیروز داشتم از شهرستان جهرم میرفتم شیراز که توراه انقدر ماشین های خفنی دید برگام ریخت یه داف وارداتی هم دیدم که قبلاً عکس اون رو گذاشته بودید

  8. دو سال پیش یا چهار سال پیش هر کسی کامیون قرمز یا زرد ، مشکی میداشت جز خاص ها حساب میشدن
    ولی الان اینقدر رنگ های مختلف اومده که رنگ های خیلی خاص دیگه اثباتی بر ماشین باز بودن طرف میشه

  9. مانی داداش دستت درست واقعا حرف ندارن عالی هستن و امارها درنوع خودشون واقعا جالبه خدمتتون عرض کنم عکس های ششم و هشتم اون اکتروس های سفید رنگ که حدود ۲۵ دستگاه بودن رو قبل از اینکه بخوام نسل ۵ خرید بزنم اول سراغ اینا رفتم کارکردهاشون واقعا پایین بود مدل هاشون هم ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بود که تمام شون روی ۲۷۰ هزارتا کارکرد داشتن ۱۸۴۵ و ۱۸۴۸ ۷ دستگاه هم ۱۸۵۱ داخلشون بود اما اون موقع قیمت رو بمن ۵ میلیارد اعلام کردن گذشت تا اینکه یک ماه و نیم بعد واردات بنزها به ایران ازاد شد و کلی نسل ۴و ۵ صفر کیلومتر وارد ایران شد الان تمام این ماشینا تو نمایشگاه ها خوابیدن البته از اون ۲۵ دستگاه اکتروس لبنیات شهر میهن ۲۰ دستگاه خریداری کرده

  10. اون ولو اوشن ریس که کپ هست فوق العاده هست بنزهای اکتروس هم رنگ بندی شون عالیه ، داف های پایین هم تو فیلم حرف ندارن پست عالی بود مانی یک سوال بنز اکتروس نسل ۵ چقدر درمیاد؟

  11. فقط اون آکتروس قرمزا

  12. واقعا در نوع خودشون جالب و عالی هستن مخصوصا اون داف ها از این رنگ های ابی اقیانوسی داف ها فکر کنم ۴ دستگاه وارد کشور شده که همگی جز بهترین ها و فول ترین ها هستن من محو اون ولو ۵۰۰ اوشن ریس شدم خیلی زیباست بنزها هم که عالی هستن جای حرف یا سخنی نمیذارن

  13. آرتین فتحعلی پور

    مانی یادم رفت یه چیز شرمنده زیاد شد نظرات اون ولوو زرد ها سه تا و سه تا نارنجی در نمایشگاه پارس یا برکت اگر اشتباه نکنم باشن
    این علیرضای کپی کار که نگو رفت ازش فیلم گرفت دیدم اینستا مانی پیج اینستاگرام تو میدی

  14. تفاوت اوشین ریس با بقیه چیه؟

    • آقا وحید عزیز اوشن ریس یه مسابقه قایقرانی که ولوو پولشو تقبل میکرد که به رسم یادبود یسری ۵۰۰ و ۵۴۰ مخصوصش میزنع که رنگ آمیزی و تو دوزی خیلی خوشگل و زیبایی دارن به علاوه آپشن های زیادی که به صورت پایه ای رو این محصول قرار داده شده که رو محصولات معمول باید پول بدی
      تودوزیش آرم اوشن ریس و ولوو روش حک شده و اجاق گاز و یخچال و فریزر و چای ساز و قهوه ساز و گاز و تستر و سیستم های مدرن پخش از سیستم هاش هست
      البته الان خیلی اوشن ریس وجود داره بیش از تولید ولوو که نشون از تقلبی بودن یسریش داره که راننده ها و صاحب ماشینا رنگ آمیزی و تو دوزی ماشنیا رو شکل مدل اوشن میکنن

    • ولو ماشالله ۵ نسخه داره که مشخص نیست کدام یکی فول تر از بقیه هست

  15. و اینکه تفاوت گیربکس I-SAVE با I-SHIFT چیه؟

    • آرتین فتحعلی پور

      وحید داداش سلام خوبی.
      سوال یک .
      ۱= اوشن ریس به معنای همون قایقرانی که در سال ۲۰۱۴ برگزار شده و اسپانسر این کار ولوو بوده ولوو برای همین یه سری کامیون ولوو در سال ۲۰۱۴ به اسم اوشن ریس میزنه به تعداد محدود شاید (۳۰۰) دستگاه برای این کار و امکاناتش از ولوو معمولی بیشتره مثلا اجاق گاز ماساژور راننده کمد دیواری و از این جور چیزا که ولوو معمولی تو اون زمان نداشته .
      و معمولا اوشن ریس به رنگ های آبی آسمانی نخودی طوسی و سبز عرضه شده. .
      سوال دوم.
      ۲=گیربکس i save حقیقت ولوو برای کم استهلاکی و آلایندگی کامیون هاش در سال ۲۰۱۹ یه سری گیربکس نسخه i save میده بازار که این سیستم به کم شدن استهلاک و مصرف سوخت کمک می‌کنه این موتور خیلی حساس تر از موتور معمولی یا همون i shift هست حتی تو این وضع سوخت و ادبلو بی کیفیت ایران خیلی خیلی حساس تره این سیستم و گیربکس i shift نداره
      ولوو نیوفیس نسل پنج هم داره فقط با همین نسخه i save که به کم شدن استهلاک و مصرف سوخت کمک می‌کنه عرضه میشه.
      امیدوارم اطلاعاتم مفید باشه.

  16. ممنونم از نظرات دوستان عزیز

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*