قیمت روز کامیون های دست دوم اروپایی 1400/4/10

قیمت به روز چند دستگاه کامیون به روز اروپایی در تاریخ 1400/4/10 به شرح زیر می باشد:

اسکانیا جی ۳۸۰
مدل ۹۰
کارکرد ۱۲۰۰
تعمیر ۱۱۰۰
سمت شاگرد رنگ
قیمت ۳۱۵۰


✅اسکانیا ۴۵۰
✅مدل ۹۷
✅کارکرد ۵۰۰
✅بیرنگ
✅استثنایی
✅موتور گیربگس پلمپ
✅لاستیک ۹۰درصد
✅به شرط کارشناسی
✅قیمت ۵۵۰۰


✅اف اچ ۵۰۰
✅مدل ۹۴
✅استثنایی
✅کارکرد ۸۰۰
✅بدون رنگ
✅قیمت ۴۷۰۰


✅اکسور مدل ۸۷
✅بدون رنگ
✅تازه تعمیر
✅لاستیک نو
✅روغن ۲دوم روی تعمیر
✅قیمت ۳۲۰۰


✅اسکانیا R450
✅مدل ۹۶
✅سندآزاد
✅کارکرد ۴۴۰
✅بدون رنگ
✅موتور پلمپ
✅لاستیک ۹۰درصد
✅قیمت ۵۴۰۰


✅اف اچ مدل ۹۰
✅دنده
✅ کارکرد ۱۱۰۰
✅تعمیر روی ۱میلیون
✅ لاستیک نو
✅ بدون رنگ
✅درجه یک
✅قیمت ۴۲۰۰

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۱۷ دیدگاه

  1. گرون ترش اون اف اچ۴۸۰ دنده ای مدل ۹۰ هست!!!! نوشته تعمیر رو ۱ میلیون!!! اف اچ و تعمیر در ۱ میلیون!!!!؟؟؟

    • نگهداری وقتی بد باشه و فقط از ماشین کار بکشی میشه
      من ۴۸۰ دیدم رو ۹۰۰ هزار تعمیر موتور داشته
      البته به طور کلی ۴۸۰ نسبت به ۴۶۰ زودتر به تعمیر میفته ، شاید به خاطر گیریکس اتوماتیک و استفاده نادرست از گیربکس به خاطر بلد نبودن قلق هاش باشه

      • یک سوال
        به طور معمول موتور روی چند تا کارکرد باید تعمیر بشه

        • بستگی به نگهداری و سرویس های دوره ای داره، کیفیت روغن موتور مورد استفاده ، فیلترهای سوخت و روغن و آب ، حتی ضدیخ و نسبت مورد استفاده ، برخی ضدیخ‌ها فوق تخصص سوراخ کردن بوش دارن

        • مثلا البرز رو ۳۵۰ هزار تا ۴۰۰ تعمیر موتوره معمولا
          فاو تا ۷۰۰و ۸۰۰
          رنو پریمیوم ۱و۱۰۰ یا ۱و۲۰۰ ، پریمیوم ۱و۲۰۰ به بعد باید پی تعمیر موتور رو به تن مالید
          اسکانیا هم ۱و۲۰۰ به بعد
          اف اچ ۱و۴۰۰ و ۵۰۰
          مان tga480 من دیدم رو ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار پلمپ بوده هنوز

      • محمد آقا شما خودتون الان چی دارید؟

        • سلام
          والا من شغلم رانندگی نیست، اما به علت رشته تحصیلی ( تبدیل انرژی) و اینکه پدرم نزدیک ۳۰ ساله کامیون داره، علاقه مند به این حوزه به خصوص پیشرانه دیزل و گیربکس‌های سنگین هستم.
          از بچگی کلا با خانواده ولوو از ان۱۲ و بعدش ان ال و اف و حالا هم اف اچ آشنا هستم
          از ۹۰ هم با خرید البرز با خانواده‌ی بسیار بسیار محترم دنگ‌فنگ

  2. بابت تعمیر موتور و به خرج افتادن وسیله
    اینکه اون وسیله به ذات با کیفیت باشه درست
    ولی به خیلی چیزا بستگی داره
    از جمله رسیدگی به وسیله و حوای وسیله رو داشتن
    .
    نتیجه میشه اینکه
    طرف با هوو هشتصد هزار تا راه میره بعد تعمیر اساسی میکنه
    یکی دیگه با هوو به صد هزار تا نشده همه چیز ماشین و باز میکنه
    یکی با ولوو یک و نیم میلیون کیلومتر راه میره باز نیاز به تعمیر اساسی نداره
    ولی یکی با همون ولوو سر چهارصد تا تعمیر اساسی میکنه
    اینا همه تو آشنایان دیدم

    • البته از نظر کیفیت ساخت موتور هوو از البرز بهتره
      بالاخره هوو موتور ویچای داره و تی۳۷۵ کامینز دانگ‌فنگ
      موتور تی ۳۷۵ هم قلق داره که توی سایت کامینز در موردش نوشته
      خیلی وقته میخام این رو ترجمه کنم ولی فرصت نمیشه
      امیدوارم بتونم و در وب سایت منتشرش کنم

  3. سلام خدمت دوستان گرامی
    وای چه قیمت هایی فک نکنم دیگه کسی بتونه ماشین تمیز بخره اینا با این قیمت باشن باید صدسال دیگه به فکرخرید باشیم
    خدا لعنت کنه این جمهوری اسلامی رو که همه زحمت کشا رو بدبخت کرده و دلال هارو خوشحال

  4. با سلام.به این طریق ک داریم پیش میریم کل صنعت حمل و نقل تا یکی دو سال دیگه فاتحه اش خوندست .بی تدبیری مسولان کشور باعث شده واردات و پلاک خودرو بصورت قطره چگانی پیش بره این باعث شده قیمت خودرو بالا بره هرچه قیمت خودرو بالا تر بره استهلاک و تعمیر هم بالا میره این امر به ضرر راننده و مردمه چون کرایه بصورت غیر متعارف بالا میره.ن برای راننده میصرفه ن برای صاحب بار .بنظر بنده تنها راه وارداته بشرط نظارت و حذف هزینه های اضافی مثل پول گارانتی و اسقاط و…

    • اصل اول به نظرم کوتاه کردن دست دو شرکت شیاد حوزه کامیون ایرانه که با دلال‌های سفارشی که تو بازار دارن هر کاری دلشون میخاد میکنن، از قیمت نا متعارف تا واردات لاستیک بی‌کیفیت و تاریخ مصرف گذشته چینی و هندی و همچنین پر کردن بازار از قطعات بی‌کیفیت و تقلبی
      این دوتا شرکت رو بتونن کنترل کنن کلی از مشکلات حله .

  5. ماشین بستگی ب راننده و نگه داری داره.برادر من یه اف اچ ۸۴ داره از اول دست خودش بوده فقط مصرفی براش تعویض کرده.مثل یاتاقان و غیره.پشتش میشینی انگار صفره

  6. بر پدر رو مادرشون لعنت ک این وضعیت رو به وجود اوردن…. الان کی میتونه ۴ میلیارد تومن پول اسکانیا رو بده…. خدااا این چ کشوریه ک ما توش داریم جون میکنیم

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*