کشنده های بنز اکتروس نسل 4 وارداتی ازخرید در اروپا تا ورود در بازرگان .+فیلم

عکس ها از بازرگانی ایران ترابر ارومیه . دوستان این اکتروس های نسل 4 اروپا مدل هاشون 2017 میلادی بوده که کارکرد هاشوزیر 250 هزارتا بوده و به تعداد 20 دستگاه بوده که توسط سه شرکت وارد شده اند . چون تعداد عکس های این ماشینا زیاد هست این پست رو در دوقسمت خواهم گذاشت . حجم موتورهایی که توسط سه شرکت وارد شده 1845 و 1848 هست و در دو تیپ سقف کوتاه و سقف بلند وارد شده است . کارکرد هاشون بین 250 هزارتا تا 450هزارتا است اما این ماشین هایی که بالا عکسشون رو گذاشتم و اونایی که بعد خواهم گذاشت جز بهترین و بکرترین اکتروس های وارد شده ایران تا بحال هستند . کامیون ها همه از المان و لهستان وارد شده اند و فول امکانات هستند و شروع قیمت شون از 57 هزار یورو اغاز میشه و تا 68 هزار یورو تمام میشه . بستگی به مدل سقف کارکرد و اپشن این سلاطین زیبا خواهد داشت تا جایی که قبلا خدمت دوستان ارائه دادیم ماشین های مرسدس بنز توسط بنز المان و ایران خودرو دیزل مجوز ورود و خدمات دریافت کرده اند و در ایران فقط بین سه تا چهار شرکت که قبلا نام هاشون رو برای دوستان عزیز ذکر کردیم میتوانند مرسدس بنز را وارد ایران بکنند این اتفاق بزودی برای برند های ولو و رنو خواهد افتاد و فقط شرکت هایی مجاز به واردات هستند که منشا ارزی تامین کنند و گردش مالی شون بیش از 5 میلیون یورو باشه مجاز به واردات برندهای مذکور خواهند بود. بزودی فیلم دیگری استاندارد بنزهای اکتروس رو برای دوستان و اقایون مدعی واردات در اینجا به نمایش خواهیم گذاشت که اقایون مدعی در اینستاگرام بفهمند بنده از رو هوا حرف نمیزنم و مثل کسانی نیستیم که تا دیروز ابدارچی و مرغداری داشتیم و الان اومده باشیم در این زمینه ها بنده قبل از هرچیزی اول از همه تحقیق میکنم و پرس و جو میکنم بعد پست میگذارم . امیدوارم که لذت ببرید و نظرات روی این پست به عالی ترین شکل ممکن باشد .

درباره manitavakol

بنام خدا مانی توکل هستم از نویسندگان قدیمی سایت ایران ترانزیت . لیسانس عمران دارم ، عاشق ماشین هستم سواری و سنگین . از سال 91 با ایران ترانزیت اشنا شدم 8 ساله که با مدیر سایت دوست خوبم وحید کریملو رفیق و دوست هستم عاشق ماشین های اروپایی و امریکایی علی الخصوص آلمانی هستم و بشدت روی ماشین های آلمانی علاقه دارم . درحال پیگیری برای گرفتن پایه 2 و سپس پایه 1 هستم تا به امید خدا اگر قسمت شد پایه 1 بگیرم و بتونم در این حرفه کار کنم . مخلص همه ی رانندگان ایران زمین و بچه های ایران ترانزیت گل هم هستیم و همه تون رو دوست داریم انشالله زیر سایه پروردگار متعال زندگی اروم و خوبی درکنار خانواده هاتون داشته باشید . ارزوی سربلندی برای قهرمانان حمل و نقل ایران و مردم کشورم رو دارم.

۲۴ دیدگاه

  1. سلام.ممنون از لطفت ک با پست های خوبت حقایق رو میفرمایی.اگه لطف کنی لیست شرکت های وارد کننده رو اعلام کنی ممنون میشم

    • خواهش میکنم اقا میلاد نظر لطف شماست حقایق باید بیان بشن تا خریداران مرسدس بنز هم سر درگم نباشن بروی چشم بزود اعلام خواهم کرد

  2. یه سوال اقا مانی
    اکتروس های نسل پنجم راسته که موتورشون خطیه یا مث نسل های قبلی خورجینی

    • سلام علی اقا خوبید کلا از سال ۲۰۱۳ به بعد موتور اکتروس های نسل ۴ به موتورهای شش سیلندر خطی مجهز شد سیاست المانی ها کلا این بود که قدرت موتور بالا و مصرف گازوئیل رو کم کنن بنیان گذار این سیاست ها در ابتدا بنز و مان و ولو و داف بودند و بعد این سیاست به طور کلی در اروپا اجرا شد الان لامصب بنز اسکانیا موتور ۸ سیلندر براتون میسازه ولی با مصرف کم

  3. به به دست مانی درد نکنه کاملا مشخصه که این ماشینا کم کار و استثنایی بودند که به این تعداد وارد شده اند دست وارد کننده ها درد نکنه که چنین ماشین های تمیزی رو وارد کردند

  4. مانی جان اگر امکانش هست مقایسه ای بین اکتروس نسل ۴ سقف بلند و سقف کوتاه رو در سایت منتشر کنید

  5. حرف نداره سلطان عشق یعنی مرسدس بنز اکتروس واقعا آدم مات و مبهوت این همه ماشین هایی میشه که دارن وارد ایران میشن دستت درد نکنه آقا مانی لذت بردیم

  6. حاج مانی قیمت ها الان اومده پایین یا نه؟

    • داداش قیمت اشغال های چینی رفته بالا ولی ولو اق اچ ۵۰۰ و رنو تی ۴۸۰ و اسکانیا و اکسور کاهش قیمت داشتن اویکو ۵۰۰ و ۵۴۰ هم قیمت هاشون ۵۰۰ میلیون کاهش قیمت داشتن

  7. راستی مشکل پلاک اینا حل شده یا نه؟

    • بله تعدادی از شرکت ها و وارد کننده ها دارن مشکل ثبت سفارش بنز رفع میکنن و در حال گرفتن ثبت سفارش برای مدل های بالاتر مرسدس بنز هستند

  8. خدایی کسی هست آکتروس ۱۸۵۱ رو با اف اچ ۵۰۰ عوض بکنه؟

  9. جان جانانم وای که عاشق اکتروسم حرف نداره بزودی میخرمش دست درد نکنه مانی با عکس ها و پست ها و فیلم هایی که میذاری

  10. ممنونم از نظرات دوستان عزیز

  11. بنظر من مهمترین مساله ک کمتر کسی بهش توجه میکنه اینه ک کسایی ک میخرن بعد از چند سال لوازم یدکی و تعمیرات ماشینا اذیتشون نکنه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*