رفع ابهام در مورد کشنده بنز WH 1943 S

برای مشاهده تصاویر با اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید

عکس بنز نارنجی مربوط به 2630 می باشد که چند ماه پیش تصاویر اون تو اینترنت دیده شده بود

به نقل از ایران خودرو دیزل: 👇👇👇

سلام ‌
چند روزی هست که تصویر این محصول جدید ما در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده. خیلی از شما علاقمندان و تلاشگران عرصه حمل و نقل هم در بخش نظرات و یا در دایرکت و یا حتی به صورت تلفنی پیگیر این محصول بودید و درخواست داشتید که در مورد این محصول حرف بزنیم و اطلاعات بیشتری منتشر کنیم. حالا در این پست قصد داریم در مورد این محصول و بهتر بگم محصولات جدید صحبت کنیم.

این محصول جدید، کشنده بنز 1943S است که یک محصول در حال تحقیق و توسعه به حساب میاد و هنوز مشخصات فنی و طراحی محصول نهایی نشده.

اما همین محصول که در تصاویر می‌بینید، فعلا از موتور مرسدس بنز OM457LA برخوردار هست که قبلا روی کشنده اکسور، خیلی از شما عزیزان تجربه کردید.

این موتور 428 اسب بخار قدرت داره و گیربکس این محصول هم ZF 16S151 و وزن ناخالص مجاز ترکیبی GCW یا اصطلاحا کارت کشندگی اون هم 42 تن هست.

این کامیون تنها محصول در حال تحقیق و توسعه برای عرضه به بازار نیست و ما دو کشنده دیگه هم در دست توسعه داریم که شامل کشنده‌های 1930S و 2630S هست و مشخصات فنی اصلی هر سه محصول رو می‌تونید در تصاویر همین پست ببینید.

هدف ایران خودرو دیزل از طراحی این محصول، استفاده از تمام توان داخلی برای عرضه یک محصول با قیمت کمتر هست تا تمام خریداران بتونند محصول مد نظر خودشون رو با توجه به توان اقتصادی خریداری کنند.

طراحی و توسعه این محصولات از سال گذشته شروع شده و انشالله تمام تلاشمون رو انجام میدیم که در شرایط تحریم‌های سخت اقتصادی، در آینده نزدیک این محصولات رو با تمام شدن فرایند بررسی و توسعه محصول، به بازار عرضه کنیم.

تاکید می‌کنیم که احتمال تغییر در مشخصات فنی نسخه نهایی این محصولات وجود داره

مشخصات فنی کشنده WH1930S 4*2 و WH2630S 6*4

مدل موتور: OM355LA

قدرت موتور 300 اسب بخار

گشتاور 1200 نیتوتن متر

حجم موتور: 11580 سی سی

گیربکس ZF16S

مدل فرمان: ZF 8098

GCW یا تناژ: 40 تن

استاندارد آلایندگی EURO4+DPF+SCR


مشخصات فنی کشنده WH1943S 4*2

موتور: OM457LA

قدرت: 428 اسب بخار

گشتاور 2100 نیتوتن متر

حجم موتور: 11967 سی سی

گیربکس ZF16S

مدل فرمان ZF 8098

GCW یا تناژ 42 تن

استاندارد آلایندگی EURO4+DPF+SCR

درباره وحید کریملو

وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۹ دیدگاه

  1. درود
    مسخره ها ۳۵۰ اسب فدرت ۱۲۰۰ نیوتون گشتاور یعنی همه جاده ها را باید با دنده یک و دو بری و ۱۵ کیلومتر سرعت.

  2. دوستان عزیز این کامیون هیچ گونه ربطی به واردات بنز ندارد و خدمات پس از فروش بنز توسط شرکت گواه و ساپکو تایید شده است.

  3. عایق بندی اف اچ مدل بیست سال پیش رو نگاه کنید عایق بندی بنز ۲۰۲۱ مارو نگاه کنید من خودم اف اچ روندم عجب چیزیه ماشالا با سواری که مقایسه نمیشه لامصب حالا حالا عایق اکتروس و اکسور چی اونارم نگاه کنید مدل ۲۰۰۰ ببنید چقد خوب عایق شده مال مارو نگاه یه بسته پنبه با یه نوار المینیوم پوشوندن اونم نه تمامش میگن عایق کردین تو روخدا برین این کارخونه رو تعطیل کنین اخه چه وضعه شه کامیون طرح شصت سال پیشه! برید جمع کنین بسه ای بابا نمیخایم نه !اگه قیمت ارزونی هم داشت که خوب بود ولی از یه کارشون راضیم موتور آکسور

  4. واقعا باب خنده هست این ماشین.

  5. حتی زحمت ندادن سقف رو قدری بلندتر کنن. یا اون شیشه های پشت اتاقو حذف کنن!

  6. در آستانه ورود به قرن ۱۵ ه.ش این طرح واقعا نوبره! این ماشین تو این زمانه! اگه تحریم کارو به اینجا رسونده، لااقل باید یک فیس لیفت جدید ارائه بشه، نه اینکه … . برای فیس لیفت جدید یاید سپر عوض شه. شیشه های پشتی و طرفین کابین خواب حذف شه. سقف بلند و آیرودینامیک بشه. لوله هواکش بغل، حذق و یا هم راستا با ستون و البته آیرودینامیک بشه تا صدا نکنه. کلگیر و کاپوت بازطراحی بشه و مثل همه کامیونای دماغ دار باز بشه یا حداقل قدری درب کاپوت برای دید بهتر راننده شیب بیشتری پیدا کنه و اون شیارهای جلوی کاپوت به سمت داخل، زائده داشته یاشه نه بیرون! برف پاک کن ها مثل مایلر ۳ تا بشه، کابین عایق حرارتی و صوتی بشه و …. به لحاظ فتی هم ۳۰۰ اسب یخار خیلی ستمه. اگه نمی تونن موتور ۴۵۷ رو به دیفرانسیل جفت بخورونن، لا اقل ۲*۶ ۲۶۴۳ رو تولید کنن. شتر سواری که دولا دولا نمیشه، اگه میخوان کامیون بعد از جنگ جهانی رو بدن دست مردم لااقل قدری آبروداری کنن. ای بابا منو باش دلم خوشه، اینا رو واسه چی دارم مینویسم اصلا!

  7. با درود و سلام .جاداره اولا تشکر بشه به این ایده و نبوغ شما که بالاخره بعد شصت سال که این مدل بنز دیگه داره منسوخ میشه شما تازه مدل کشنده طرح جدید به فکرتون افتاده وتولید میکنین کاری که بایستی ۴۰ سال پیش انجام میشد .بعدشم قبول تحریم هستیمو میخواین تولید ملی کنین لااقل بدنه یکم شکیلتر طراحی کنین تا ابرو داری بشه مدل ولو دماغ دار ان هاش با اینکه قدیمه ولی هنوز محبوبه . بدنه رو به سمت نوک تیز بودن ببرین و بادشکن بودن برین از طرح قطارهای سریع السیر ژاپنی ها الگو برداری کنین.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*