- دیدگاه ها نظرات ( 33 )افزودن نظر
اسکانیا R450 جدید وارداتی، ایران 47 ماشین انبار نفت اراک. چرخش برای مالک محترم بچرخه به خیر برکت. ماشین واقعا فوله و کیفیت ساخت خوبی داره.
درباره عرفان
♪ تقصیر توست باز اگه من مثل دیوونههام ∞
♪ بی تو یه شبگردم و راهی میخونههام ∞
پیام مدیر سایت : با سلام و آرزوي بهترينها و با سپاس فراوان از صبر و شكيبايي شما عزيزان تنظيمات قالب و بروزرساني سايت با موفقيت به پايان رسيد. هرچند اعضاي تيم پشتيباني ايران ترانزيت در هر لحظه مترصد رفع اشكالات احتمالي هستند ليكن خوشحال خواهيم شد از نقطه نظرات و راهنمايي شما كاربر گرامي نهايت بهره را برده باشيم. لذا ضمن تشكر و قدرداني مجدد به اطلاع ميرسانيم حق اصلاح و بازنگري تصاوير و مطالب ارسالي براي سايت ايران ترانزيت محفوظ خواهد بود و البته اميدواريم اين تصميم در راستاي ارتقاي مطالب و محتواي سايت مؤثر و مفيد واقع شود.
1-وحید کریملو: kamioneirani@yahoo.com
2-جمال الدین محمد براتلو: apadanalogistics.ceram@gmail.com
کلیه حقوق اعم از توليدات محتوائي و ساير مطالب متعلق به سايت ايران ترانزيت ميباشد و درج هرگونه عكس و مطلب بدون ذكر منبع در ساير سايتها و نشريات ممنوع ميباشد. | طراحی قالب و سئو : پنگاش
درود
سپاس از عرفان به خاطر عکس های زیبا
با تشکر از اقا مانی . اسکانیا 450 واقعا ماشینی عالیه فول و زیبا هست و واز نظر کیفیت هم که جای صحبت نمیزاره … و بهترین ماشین از نظر کیفیت در ایران است
داداش به مانی چه ربطی داشت این پست؟
ببخشید چون بیشتر پست ها از اق مانی من اصلا توجه نکردم شرمنده با تشکر از اق عرفان
والا اگه پستهای بنده هم مثل مانیجان باشه که باعث افتخاره ?
با تشکر از اقا عرفان بابت عکس های زیباشون بله واقعا از همه نظر فوله و حرفی برای گفتن نمیذاره
ممنون اقاعرفان.عالیه
ماشاالله … دست آقا عرفان درد نکنه منتظر شکار بعدی (R450) هستیم .
ماشین کم مصرف و نون بده ای هست
جونم اسکانیا حرف نداره
دوستان کسی از قیمت ار450 خبر داره؟
اسفند 96 قیمت 518 میلیون.
سلام به عزیزان
یک راهنمایی از بزرگان و اساتید دل
بنده قسد خرید یک کشنده اسکانیا دارم
ونمیدانم کدام مدل انتخاب کنم R460یا R560پولم نقد هست و ماشین قبلیم فروختم به نیت خرید کشنده فول اپشین از شما راهنمایی لازم میخوام
علی از ابادان متولد ۷۲
سپاس از سایت خوب شما
رفیق شما ماشاالله خودت شوفری پس زیر بم کار رو میدونی حالا کدوم برند بهتره اگر اینجوری بخوای برندی نگاه کنی بزرگترین اشتباه رو بنظر بنده حقیر مرتکب شدی
اولین نکته ای که در انتخاب ماشین مدنظر قرار بده نوع بار و مسیری که میخوای توش کار کنی به عنوان مثال برای جاده کوهستانی جی 400 گیربکس 12دنده جلو به 8 دنده جلو ارجعیت داره درحالی که هر دو جی400 هستند ولی چون جاده کوهستانی به واسطه تغییر شیب مدام ماشین رو محکوم به ریتارد یا کاهش و افزایش دنده میکنه تعداد دنده های بیشتر بار اضافی رو از روی موتور برمیداره پس گیربکس12 سرعته به 8 سرعته برتری داره ولی وقتی بار سبک هستش زیر بیست تن مثل خودرو بر اونم برای مسیری که اکثریت کفی هستش چرا 12 گیربکس 12 سرعته بخری که هم پول بیشتر بدی هم دیسک و صفحه بیشتر مصرف کنه هم هزینه نگهداریش بالاتر بره ؟ این برای گیربکس و مسیر
برای موتورم اگر جیبت پر هستش از خرجش نمیترسی یک 560 خورجینی اسکانیا بینظیر هستش ولی اگر فکر جیبت هستی اورپا رو نیستی بار سنگین و جاده کوهستانی نداره یه ماشین با قدرت 420 الی 500 اسبی خیلی ایده ال هستش
ولوو پر استقامت تر ولی پر خرجتره بنز تنبلتر ولی کم خرجه اسکانیا بینابین هستش داف جدیده تعریفش زیاد شنیدم دروغ چرا اطلاعاتی خاصی ازش ندارم میگن موتور خوبی داره ولی چون توی ایران باب نبوده هنوز زندگی نامه اش رو نشده که زیاد در موردش نظر داد رنو هم پرنیونم واقعا ماشین خوبی از کار دار امده بلاخره عروس جاده های ایرانه هم زیباس هم موتور خوبی داره
کلا ماشین های اورپایی خیلی بهم نزدیک هستند واقعا سخته انتخاب بین این همه ماشین های عالی
ولی اسکانیا ار 440 سری اول رفیقم توی خط صبا اربیل کار میکرد میگفت عالیه تانک رو خیلی خوب مدیریت میکنه به طور کلی اسکانیا ار450 موتور سیزده لیتری هم خیلی خوب درامد اسکانیا و ولوو سری ار و اف هاش از قدرت 420 تا 480 اشون واقعا خوب بودن منتهی ولوو پر استقامتر ولی اسکانیا اپشنالتر و کم مصرفتر بنزم بینظیره ولی واقعا چند سالی هست که توی ایران مدل جدید نداره یک جورای داره از گردونده کشنده ها اوت میشه الان رقابت اصلی بین اسکانیا و ولووس و جدیدا داف و کمی قبلتر رنو هم به این کورس اضافه شدن ولی خب هنوز اول راه هستند و هنوز شوفرهای ایرانی رب و روب اشون نکشیدن بیرون حالا کسی توصیه به برند میکنه بنظرم اشتباه هستش شما یک ماشین با قدرت بین 400تا 500 اسب قدرت ببین برای خودت 440 تا 480 ایده الترین قدرت چادر و کف و کانتین و تانک و یخچاله مسئله بعدی انتخاب گیربکس مناسب هستش انتخاب خودروی که کم مصرف باشه کم استهلاک باشه نمایندگی خدمات داشته مکانیکش پیدا بشه قطعاتش بتونی در صورت نیاز جور کنی دسترسی به باتری و قطعات مصرفیش راحت باشه هزینه نگهداریش اقتصادی باشه جای بار و خواب خوب داشته باشه توی سرما و گرما خوب جواب بده
جمع بندی کلی من نظر شخصیم اسکانیا 450 اکتروس 440 رنو 460 یا ولوو480 هستش
توصیه اخر سر وقته اف هاش پانصد و اسکانیا ار پانصد نرو بالا پانصد اسب برای کمرشکن و ترافیکی هست که کارهای شرکتی میشه برای شخصی جالب درنمیاد مگه ماشین باز باشی جیبت پر پول که اکثریت این شرایط ندارد
ان شاءالله ماشین خوب بتونی بخری
ببخشید منظورم
کشنده r450 بخرم
یا کشنده R560
راستش میخوام بدونم فرقشون فقط قدرت اسب بخار هست
یا در امکانات و اپشن ها و هزینه ها واستحلاک متفاوت هستن لطفا کمک کنید تا درست تصمیم بگیرم
560 اتاقش بلندتره و هر دو به نسبت بقیه ماشینهای عرضه شده فول آپشن حساب میشن. 560 به علت موتور بزرگترش هزینهی جاری سوخت و روغنش بیشتر هست، ولی دیرتر به تعمیر نیاز پیدا میکنه. کلا 560 به نظرم هزینهی عملیاتیش بیشتره.
اقا عرفان فدات بشم خیلی لطف کردی گلم
بنده از سن سیزده سالگی شاگردی کردم با یک ماشین خیلی قدیمی و از رده خارج
ودر سن هیجده سالگی یک اسکانیا ۱۱۲خریدم البته با قسد و چک وسغته
چند سال کار کردم چون گواهی نداشتم وسربازی نرفتم راننده گرفتم و من شاگرد راننده ام بودم قبل عید فروختم وحسابی تو خرج افتاده بود
الان هفصد تمن دارم میخوام یک ماشین درست و اینده دار بخرم
راستش علاقه به شکل و ظاهر اسکانیا وقدرش داشتم
وقصد خرید صفر دارم
.
امروز توی بنگاه بودم و یکی از رانندگان که چند سال پیش میشناختم بمن گفت
اگر حرف من پیر مرد روتجربه رامیخوای
نه اسکانیا نه اف هاچ نه چیز دیگه
برو یک داف بخر و واسه نوه هات هم کار میکنه نصف پول اسکانیا هم نبست ولی صد برابر اسکانیا ابرو داره و عمر بیشتر و منو دعا کن
.
.
حالا با تجربه اندک خودم و حرفای دوستام و نصیحت بزرگان این حرفه و عشقم به اسکانیا گیر کردم
.
.
میشه راهنمایی کنیم و بفرمایید نظر شما چیه من اول راهم و باید یک نفر راهنمای زندگیم باشه
لطفا توجیحم کن بین این دو کشنده زیبا کدام برترند و میتونم درست انتخاب کنم
.
ممنون اقا عرفان جان
والا راهنمایی رو که ما باید از شما بخوایم! 🙂 منتهی داف هم ماشین عالی و درجه یکی هست و کسی رو ندیدم که داف داشته باشه و شکایت کنه.
داداش بستگی داره واسه چه کاری بخای
درود بر شما دوستان
داف ایکس افxf یورو ۶ نسل جدیدش که امسال به عنوان کشنده سال انتخاب شد.البته باید بگم که این جایزه بسیار معتبر هست تو سطح بین الملل
ممنونم دوست عزیزم اقا عرفان
باسلام وخسته نباشید اقا نویسنده
کار بنده ترانزیت بوده از گمرک ابادان به بندر انزلی وبلعکس
باماشین که داشتم خیلی سخت بود طی کردن این مسیر و واقعا دیگه نمیخوام ادامه بدم
.قسد دارم با ماشین جدید یک سواریکش بگیرم و برم به عراق
چون از ابادان نزدیکه و عرب هستیم و فکر کنم واسه من بهتره
ودوست دارم نظر شما عزیزان بشنوم
خیلی برام با ارزشه
والله داداش فک کنم خودتم اینو بدونی که داف و اسکانیا هر دو تا ماشینای عالی و درجه یک هستن و مرگ ندارن
از نظر دوام و عملکرد فنی تفاوت زیادی ندارن و هردوخوبن ولی از لحاظ خدمات پس از فروش و تامین قطعه و تعمیر کار اسکانیا خیلی خدمات گسترده تری داره از لحاظ زیبایی بخای اسکانیا خوبه و از نظر امکانات و آپشن هردو خوبن ولی داف به نسبت فول تره
اگه ترانزیت اروپا میخاستی بری داف مناسبترین و کم مصرف ترین گزینه بود ولی با توجه به وضع جاده های عراق و شرایط زمختی که داره به نظر من اسکانیا ۴۵۰ یا اگه عشق قدرت باشی آر پونصد بهتره بین اینا گوشه چشمیم به ولوو پونصد داشته باش که از لحاظ خرکاری از اینا مناسب تره
همه ماشینای اروپایی پیشرفته و خوبن ولی هرکدوم تو یه زمینه ای از اون یکی جلوترن این جمله رو از زبون ترانزیت کارای بین المللی زیادی شنیدم حالا انتخاب با خودته
موفق باشی
سلام .علی اقا بنظر من یا ولوو fh یا بنز آکسور بگیری بهتره .چون تو ایران خدمات پس از فروش بهتری دارند .استهلاک کمتر و هر وقتم بخای بفروشی مشتری دارن .البته با احترام خدمت دوستان علاقمند به اسکانیا .داف و رنو
اول تشکر کنم از همه دوستان عزیزی که منت کذاشتن و به حرفای من نشته اند
درسته من ارادت دارم خدمت ولوو و البته این بگم من چون در طی این ده سال فقط باماشین اسقاطی سرکار داشتم هبچ اطلاعی از این خودروها وخدمات شون ندا رم
بازم ممنونم از همه شما عزیزان دلم
اقا رضا لطف گردین درسته اکسور و بنز جز بهترین ماشینها هستن ولی خوب من دنبال ماشین سبک و نرم و با ارامش و بدون صدای موتور هستم و راستش خطی که میخوام برم خیلی طولانیه و تحمل بنز یا اکسور ندارم حالا اگه خدا بحواد به حرفای شما احترام میگذارم و فکر میکنم
باسلام دوست خوبم کامنتت رو خوندم و بنظر منه حقیر اگه میخای خط عراق اونم سواری کش کارکنی باید دو تا چیزو در نظر بگیری که برای سواری کش قدرت زیر 400 مناسب تره تا قدرت های بالا مثه 500 و 450 و اصطحلاک کمتری هم داره و اینکه جاده های عراق برای اسکانیا و داف کمی خرابه و بنز گزینه ی بهتری برای جاده های عراقه حتی خود راننده های عراق بیشترشون بنز اکتروس دارن چون بنز ماشینی هست که مرگ نداره و تو بدترین شرایط محیط هم خیلی خوب کار میکنه ولی اکتروس برای سواری کشی مناسب نیست چون قدرتش بالاست بنظر من اکسور هم از لحاظ قدرت مناسب سواری کشی و هم از نظر اصطحلاک و هزینه و عمر بالا و اینکه بنز خرابی نداره یه عمر نون بت میده اما به نسبت ماشینایی مثه داف و اسکانیا و ولوو قیمتش بالاست الان یه اکسور خشک وارداتی 600 تومن فی میخوره اما ارزش داره چون یه عمر راحتی و هزینه اصطحلاکش اذیتت نمیکنه..داف عالیه اما قدرت460 حیفه برا سواری کشی و اینکه برا مسیرای طولانی مثه اروپا مناسب تره اگه میخاستی خط دگ مثه ترکیه و اذربایجان و ترکمن کارکنی با سواری کش میگفتم 410 اسکانیا بهتره چون مسیر طولانی و جاده هاش هم خوبه باید ماشینی با اپشن بالا و راحت انتخاب کنی اما برا جایی مثه عراق بنز امتحانشو پس داده و از ابادان تا عراق مسیر خیلی زیادی نیست که اذیتت کنه اتاق اکسور
اقا رضا درسته اف و اکسور حرف ندارن و توجه بسیاری میکنم به حرف شما
اسکانیا r500خیلی خوبه و وقوی هست
امروز یکی از همکارام به خانه من امد و گفت خطی که قراره مشقول به کارباشیم خیلی امکانات خوبی از نظر خدمات قطعات و رفاه توجه خوبی داشته اند و بدون وسواس یک کشنده که برندش در ار وپا اول جدول هست بردارم و برم سرکار خودم سرد و گرم این ماشین ها تجربه کنم
و بزودی با خبرهای خوبی به شما مژده خواهم داد
فقط باید ممنون شما دوست عزیز باشم که چشم منو باز کردین
دوستان من اگر بخوام عکس بزارم چطوری باید بزارم میشه منو اهنمایی کنین
بازم ماشینای اروپایی تو ایران دردسر ساز شدن.اینا صدی چند لیتر مصرف دارن به نظرم باید رو ۳۲ یا ۳۴ باشه.
از چه جهت دردساز شدن؟
این که وارداتیه ولی درکل وقتی ماشینی میاد تو ایران دیگه ماشین نیست فرقونه
سلام و وقت بخیر بنده سررشته کمی در ماشین سنگین دارم اما ما در انتخاب دیزل ژنراتور سعی میکنیم مقدار بار پایه از حداقل 30 درصد توان موتوربنز دیزل کمتر نباشه که باعث احتراق ناقص در سیلندر میشه چون نسبت تراکم در موتورهایی دیزل تا 1/23 هم گفته میشه وای محفظه داخل سیلندر تا حدود 540 درجه ویا کمتر از 600 درجه نیز گفته میشه اما ما در دیزل ژنراتور های ولوو و… که عمدتا کاتالوگ سازنده رو مطالعه میکنیم نسبت تراکم حدود1/18 بوده کل عرایضم این هست که قدرت موتور با مقدار بار باید تناسب داشته باشه
در ماشینهایی قدیمی
سلام و وقت بخیر بنده سررشته کمی در ماشین سنگین دارم اما ما در انتخاب دیزل ژنراتور سعی میکنیم مقدار بار پایه از حداقل 30 درصد توان موتوربنز دیزل کمتر نباشه که باعث احتراق ناقص در سیلندر میشه چون نسبت تراکم در موتورهایی دیزل تا 1/23 هم گفته میشه وای محفظه داخل سیلندر تا حدود 540 درجه ویا کمتر از 600 درجه نیز گفته میشه اما ما در دیزل ژنراتور های ولوو و… که عمدتا کاتالوگ سازنده رو مطالعه میکنیم نسبت تراکم حدود1/18 بوده کل عرایضم این هست که قدرت موتور با مقدار بار باید تناسب داشته باشه
در کامیونهای قدیمی تقریبا میشه گفت برای حمل هر یک تن حدود 10 اسب بخار در نظر میگرفتن
اینا رو ول کنین. گوشی و بلندگو چسبنده به صندلی راننده رو حال میکنین. اسکانیا سلام به قول یکی گهواره است تو سرازیری با سرعت و ریتارد ر میاد پایین کولاک. ایشالله قسمت همه راننده های کاردرست