درباره آرتین فتحعلی پور

Avatar photo
با سلام آرتین فتحعلی پور از شهرستان چالوس استان مازندران هستم عکاس و نویسنده نوجوان سایت عاشق کامیون های اروپایی علی الخصوص داف هستم به شدت به کامیون داف علاقه دارم دوستتون دارم یا علی خداحافظ

۳۹ دیدگاه

  1. خنده داره و تاسف بار که داره تولید میشه ولی رنگش خدایی از نارنجی بهتره😂

    • Avatar photo
      آرتین فتحعلی پور

      من اون منبع ادبلو رو میبینیم یاد آفتابه خونه بابابزرگم میفتم 😂😂😂

    • سلام
      چند وقت است ایران خودرو دیزل سعی دارد پروژه های ارتقای محصولات و‌بطور ویژه همین بنز واگن هود را اجرا کند . انصافا از نارنجی شکلیل تر است . حالا دوستان شوخی میکنن ، ولی مگه چند تا کشور تو دنیا ماشین سنگین می سازند . حالا شاید بعضی ها بگن مگه مجبوریم بسازیم ، بله مجبوریم ، ایران اگه آفتابه هم نسازه و وارد کنه ، آفتابه را هم برای ایران تحریم می کنند ‌.

      • Avatar photo
        آرتین فتحعلی پور

        داداش بنظرم این ماشین حکم آفتابه بابایزرگمو داره
        آقا تحریم کنید بخدا شرکت اصلاح می‌کنه
        فقط مردم نخرن این ماشین هارو شرکت کیفیت ارتقا میده

      • البته گفته شده برنامه جایگزینی آتامان با بنز نارنجی وجود دارد که احتمالا منظور همون اتاق اتامان روی همین شاسی بوده است ، مسئله زمان است تا اتاق فوتون داخلی شود و از طرفی قیمت بالاتر خواهد بود.

      • ولله آفتابه رو هم تحریم بکنن بهتره
        چیه میدین دست مردم
        صادرات مفت تومن با تمام امکانات
        داخل هم که چه عرض کنم دنده عقب نداره

    • اگر چراغ را مثل مدل های قدیمی کلا روی سپر می آوردن و جلو پنجره را مشکی می کردن و طرح اون را مستطیلی می کردند بنظرم جذاب تر بود . ولی چرا خواب دار نیست .

      • پارسال یه خواب دار زرد رنگ با فلاپ بغل و بادگیر تو نمایشگاه بود اتفاقا به سری ها هم خوششون اومده بود ….. تو همین سایت هست

      • دیدم‌ ، اون ۱۹۴۳ بود کدش ، مثلا خواستن با اون اشتباه گرفته نشه ، حداقل یک وجب اتاق را کشیده تر می کردند تا هم صندلی راننده راحت باشه و هم مثل یک صندوق کلی چیز پشتش جا میشد ، به هرحال برای مسافت های کوتاه و بارهای حجیم و کم وزن خوبه ، مثل این خودرو بر های خودشان که بنز ۱۹۲۴ کشنده است .

  2. یا خدا باز این …..

    کشنده هست این ماشین دوستان درسته …. چون صفحه ریش داره

    اگه قراره این تولید بشه یه زرد رنگ پارسال رونمایی کردن که کابین داشت و فلاپ بغل اون خیلی قشنگ تر بود …..

    دیگه یه موتور آکسور یاد گرفتن …. میخوان رو همه چیز بزارنش ….چند وقت دیگه هم آتامان میاد

  3. کد اتاقش ۱۹۳۰ ینی ۳۰۰ اسب که واقعا برای کشنده کمه
    این دیگه خنده نداره تاسف داره درد داره غم داره
    یه یارویی چند روز پیش بنز تک رو بررسی کرده بود تهش میگفت اتاقش هیچی نداره نرم نیست امکانات رفاهی نداره و راننده اذیته ولی مجبوره بخره
    بی پدر… مجبور نیست بخره مجبورش کردن
    حداقل نارنجی میزدین نقرهای اصلا نمیاد بهش

    • Avatar photo
      آرتین فتحعلی پور

      ببین از ماست که بر ماست
      اگر نخریم می‌دونی چقدر ضرر یه ایران خودرو دیزل وارد میشه

    • من اون فیلم را دیدم ، هزار تا ایراد گرفت ، من فیلم دیگه از همون فرد برای بررسی کامیون دوو که جدیدا وارد شده بود دیدم ، مثلا در بررسی بنز تک می گفت لایه فنر ها کم است و همین نکته در کامیون دوو بود ، گیربکس دوو ۶ سرعته بود و همه جاش پلاستیکی بود و گیر داده بود چرا سر گلگیر بنز تک پلاستیکی است ، بعد طرف میگه با ۵۰۰ تومان بیشتر می توانید به جای بنز تک دوو بگیرید . البته من فیلم دیدن که داخل اتاق بنز ایران خودرو تغییر کرده و داشبورد جدید تر شده و حالا اجرا شده یا خیر نمی دونم .کلا توی ایران هرکس ماشین ایرانی بررسی میکنه بلبل میشه ولی وقتی ماشین خارجی حتی ماشین چینی بررسی میکنه فقط تعریف میکنه .

    • علی آقا جوان کدش WH1930S_42 است اون ۴۲ حکم چی رو داره ؟

      • Avatar photo
        آرتین فتحعلی پور

        خودمم نمیدونم تناژش هست

      • والا دقیق نمیدونم ولی اگر اشتباه نکنم اون کد ربطی به قدرت و تناژ نداره فقط برای تشخیص انواع شاسی کاربرد داره
        چن تک کمپرس کدش ۴۲ و باری کدش ۵۲ هست

  4. دوستان کسی اطلاعاتی از کشنده کاوه سایپا دیزل داره که چرا دیگه تولید نمیشه ….. تقریبا ۱۰ سال پیش سایپا دیزل به طرف تولید کامیون ملی رفت …. هرچند اتاقش دانگ فنگ و موتور رنو بود …. ولی اگه ادامه داده بود باور کنید به جاهای خیلی خوبی رسیده بود ……. و کاوه خدا وکیلی خیلی به روز تر از این کشنده بنز واگن هود بود …..

    • فکر کنم سایپا از اولش هم بیشتر مونتاژ کار بود تا سازنده ، ایران خودرو چندین شرکت قدر زیر مجموعه خودش داشت که در کارخودشان متخصص بودن . یک مسئله است تو این چند سال که اخبار ماشین سنگین را دنبال می کردم ، فهمیدم فاصله زیادی باآنها داریم و تنها شرکتی که احساس کردم میشه خودمان را با آن مقایسه کنیم تاتا موتور هند است و فکر می کنم جدیدا با کره و فکر کنم با دوو همکاری میکنه و محصولاتش جهش زیادی از نظر شکل و قیافه داشته است .

    • کاوه از نظر فنی واقعا خوب بود ولی یه سری ایرادات واشت به نسبت رقبا یکی اتاقش مثلا
      و اینکه تا ۹۷ تولید میشد بعدش بخاطر تحریما متوقف شد و تا ۹۹ کلا جم شد

      • علی آقا دیگه جا مال ریپلای نبود
        اره اینطوری که شما میگید مثل اینکه درسته

        کمپرسی های تک ۴۲
        کمپرسی جفت ۴۰ هم دیدم
        باری تکم که تا حالا دیدم زده ۵۲
        بازی جفت هم ندیدم تا حالا مدل جدیدا
        اما قدرت موتور تو دفترچهش زده بود مدل کمپرسی و باری ۲۸۰ اسبی و کشنده جفت ۳۰۰ اسبی

        اینم که الان پست شده احتمالا مال شرکتاس

  5. کابوس تمام نشدنی جاده های ایران با کمی تغییر

  6. واقعا جای تأسف داره اینا را باید به آلمان صادر کنن

  7. یه اسپری دست بچه ۵ ساله هم بدی می‌تونست رنگش تغییر بده
    معلوم نیست کدوم احمقی این طراحی‌ کرده
    خاک بر سرتون با این ماشین ساختنتون

  8. بنز همه راننده ها رو خسته میکنه اما هیچ راننده ای نمیتونه بنز رو خسته کنه اما دیگه عهد بوقی هستن این بنزها و به خاطر همین چیاست که خارجی ها مسخره ما ایرانیا میکنن

  9. از این لگن ۴ دستگاه تولید شده ولی این پروژه هم شکست خواهد خورد

  10. من به هیچی کار ندارم،فقط اونی که این خلارو سرهم کرده چرا سر منبع اگزوز ماشینو روبه پایین زده؟ تک تره بار کشه،اکثرا هم ازصحرا بار میزنه،چرخش بیفته توخاکی فاتحه ملتو میخونه

  11. Avatar photo
    آرتین فتحعلی پور

    ممنون از کامنت و بازدید های شما
    این پست رکورد بازدید زد آخرین بار پست عمو فردین ۲۸ هزار بازدید داشت ولی این ۳۳ هزار تا دم همتون گرم

  12. دستتون درد نکنه تا میتونید بسازید ، فقط بنز ، چیه ماشین خارجی همش سنسور همش هزینه و دردسر

  13. شرکت ایویکو کشندهs wey ساخته که در ۱۰۰ کیلومتربا بار کمتر از ۲۰ لیتر گازوییل میسوزونه، ولی بنز مدل ۴۰ تو ایران تولید میشه باسوخت بالای۴۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

  14. Avatar photo

    تف بر پدرش با این طرحش انشالله هیچوقت رنگ بازار رو نبینه

  15. اخه نیلی هم شد رنگ؟ اگه ادبلو تو عکس نبود میگفتم این عکس مربوط به نمایشگاه زمان شاهه. ۳۰۰ اسب بخار برای کشنده تو دنیای مدرن الان اخه مگه جواب میده. لابد هم قیمتش چهار میلیارده . بنزای الان همشون که چینین . لااقل ی کابین چینی هم میراشتن روش همه جی حل بود. این ماشین افتخار نیست ی کالای تحمیلی به مردمه . این اف هاش و اکتروس و داف تو گمرک خاک میخورن که اینا بفروش برن

  16. بازم از این بنزای نارنجی بهتره

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*