اکتروس الکتریکی معرفی شد

eActros LongHaul از فناوری سلول‌های لیتیوم-آهن فسفات (LFP) استفاده می‌کنند. اینها بیش از همه با عمر طولانی و انرژی قابل استفاده بیشتر مشخص می شوند. باتری های تولیدی eActros LongHaul را می توان در کمتر از 30 دقیقه در یک ایستگاه شارژ با توان خروجی حدود یک مگاوات از 20 تا 80 درصد شارژ کرد. هسته مفهومی کامیون مرسدس بنز برای حمل و نقل طولانی مدت با باتری الکتریکی، ارائه راه حلی جامع شامل فناوری خودرو، مشاوره، زیرساخت شارژ و خدمات به مشتریان است. برنامه ریزی شده است که eActros LongHaul از نظر سودآوری، پایداری و قابلیت اطمینان گزینه مناسبی برای مشتریان باشد. نمونه های اولیه در حال حاضر تحت آزمایش های فشرده هستند و eActros LongHaul اواخر امسال در جاده های عمومی آزمایش می شود. در سال آینده،تریلر الکترونیکی برای بازه های بالاتر تریلرهای برقی می توانند برد کامیون های برقی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. به عنوان مثال، شرکت فناوری Trailer Dynamics “eTrailer” را همراه با سازنده تریلر Krone توسعه داد. هسته یک محور الکترونیکی است که در تریلر تعبیه شده است که شامل باتری هایی می شود که از وسیله نقلیه یدک کش با قدرت اضافی پشتیبانی می کند. بسته به ظرفیت باتری eTrailer، برد بیش از 800 کیلومتر با نسخه تولید سری eActros LongHaul با یک بار شارژ باتری امکان پذیر است.تعهد با شرکا برای شارژ زیرساختبا توجه به هزینه عمومی برای حمل و نقل طولانی مدت، کامیون دایملر، گروه TRATON و گروه ولوو یک سرمایه گذاری مشترک را در ماه جولای تأسیس کردند. این سرمایه گذاری مشترک قصد دارد نقاط شارژ با کارایی بالا را برای کامیون ها و واگن های سنگین با باتری در اروپا نصب و راه اندازی کند. شبکه شارژ که توسط سه طرف راه اندازی شده است، برای تمام خودروهای تجاری سنگین در اروپا، صرف نظر از برند، باز و قابل دسترسی خواهد بود. کامیون های مرسدس بنز با زیرساخت هوشمند زیمنس و ENGIE در زمینه شارژ انبار کار می کند.علاوه بر این، کامیون دایملر در پروژه “شارژ با کارایی بالا در حمل و نقل کامیون های طولانی مدت” (HoLa) شرکت می کند. هدف این پروژه، تحت حمایت VDA، برنامه ریزی، ساخت و بهره برداری از یک زیرساخت شارژ منتخب با کارایی بالا برای حمل و نقل طولانی مدت با باتری الکتریکی است. دو نقطه شارژ سیستم شارژ مگاوات (MCS) با کارایی بالا در چهار مکان در آلمان راه‌اندازی می‌شوند و در دنیای واقعی آزمایش می‌شوند. شرکای مختلف کنسرسیوم دیگر از صنعت و تحقیقات در این پروژه مشارکت دارند.مشاوره الکترونیکی برای تحرک الکترونیکی سفارشیاز آنجایی که e-mobility چیزی بیش از یک فناوری جدید است، کامیون‌های مرسدس بنز eActros LongHaul را مانند کامیون‌های برقی موجود در حال حاضر، در یک اکوسیستم جامع شامل خدمات مشاوره برای استفاده کارآمد از خودرو و بهینه‌سازی کل هزینه مالکیت (TCO) ادغام خواهد کرد. ). به عنوان مثال، مسیرهای موجود را می توان برای تعیین واقعی ترین و معنی دارترین مشخصات کاربردی کامیون های برقی برای مشتری مربوطه به منظور تعیین مسیرهایی که می توان با کامیون های برقی رانندگی کرد، استفاده کرد. علاوه بر برقی‌سازی انبار، کلیه سوالات مربوط به برنامه‌ریزی، روش‌های کاربردی و پیاده‌سازی مربوط به زیرساخت شارژ مورد نیاز و همچنین اتصال به شبکه نیز بسته به نیاز مشتری، بخشی از مشاوره الکترونیکی است

منبع سایت خارجی

درباره آرتین فتحعلی پور

Avatar photo
با سلام آرتین فتحعلی پور از شهرستان چالوس استان مازندران هستم عکاس و نویسنده نوجوان سایت عاشق کامیون های اروپایی علی الخصوص داف هستم به شدت به کامیون داف علاقه دارم دوستتون دارم یا علی خداحافظ

۱۵ دیدگاه

  1. Avatar photo
    آرتین فتحعلی پور

    آقای محمدی بی زحمت شمارتو بده

  2. از نظر من کامیون دیزلی بهتره

  3. Avatar photo

    ولوو همه سری هاش رو برقی کرده این چرا دیر مونده؟

    • درسته بنز عقب مونده تعجب کردم آخه بنز از نظر تکنولوژی جلو تر از ولوو بود الان عقب افتاده سری برقی ‌ولوو رو دیدم کف کردم

      • Avatar photo
        آرتین فتحعلی پور

        ببینید دوستان ذخیره سوخت جهان در حال تمام شدن هست و اگر به همین فرمان پیش برویم ممکن است سوخت فسیلی تمام شود بنابراین باید به فکر منبع های تمام نشدنی باشین مثل برق و طبق قوانین همه خودرو ها باید شارژی شوند

  4. Avatar photo

    احتمال میدم این ماشین به ایران وارد بشه چون هم برقی هست و اینکه ماشین های برقی گمرکی کمتری بهشون تعلق میگیره و اقایون ازشون استقبال ویژه ای میکنن انشالله برای واردات این نسخه از اکتروس هم داریم

  5. بله مانی خان وارد ایران خواهد شد

    • سلام
      ایستگاه شارژ یک مگاوات که نوشتید درسته ؟؟؟
      چون اگه خروجی برق ۲۲۰ولت اگه باشه حدود ۵۰۰۰ آمپر برق میشه
      خیلی رقم غولیه
      مثلاً اگه سیم ۲.۵ باشه باید ۴۰۰ رشته سیم وصل کرد

  6. چه بد کیفش اینه که خودت بری پایین یه کیسه فریزر دست کنی در باک باز کن گازوئیل بزنی

  7. به به بسیارجالب واقعا این نسل از بنز حرف نداره و بنظرم با این رویه واردات این ماشین شانس بالایی برای ورود به ایران داره

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*