وحید کریملو هستم موسس سایت ایران ترانزیت.
علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد...
مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم
دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم
اونا متاسفانه تو یک محوطه نیستند تو چند محوطه هستند که عکس گرفتن ازشون خیلی مشکله فقط تو خود بازرگان ۱۱۰۰ دستگاه اومده که همه شون هم تو محوطه های متفاوت هستند.
برای اروپا رفتن و ترانزیت کار کردن چه مدارک و امتیازات ماشین لازمه ؟ اگه کسی میدونه با جزئیات بگه . از صفر تا صد این کار . چه مراحلی باید انجام داد ؟؟؟ ممنون میشم .
ممنون وحیدجان از پستت هات حرف ندارن من هم درکنار شما استارت پروژه عکس های ترانزیت رو زدم تا زودتر تمامش کنم و برم سر واردات . یک مقدار از واردات عقب هستیم.
بعد از چند پست متفاوت یه پست خوب مدل قدیمی که من عاشقشونم. ممنون وحید.
زنده باشی برادر
درود
سپاس از وحید کریملو
اقا وحید اگر تونستی یک سر برو گمرک بازرگان نزدیک به ۸۰۰ دستگاه کامیون هست،چندتا عکس تهیه کن مخصوصا از کامیون های رنگ خاص.
سلام آرش خان
داداش اونا محوطه گمرک هستند بیرون نباید باشند
اونا متاسفانه تو یک محوطه نیستند تو چند محوطه هستند که عکس گرفتن ازشون خیلی مشکله فقط تو خود بازرگان ۱۱۰۰ دستگاه اومده که همه شون هم تو محوطه های متفاوت هستند.
همه عالی مخصوصا اسکانیا ۳۸۰
برای اروپا رفتن و ترانزیت کار کردن چه مدارک و امتیازات ماشین لازمه ؟ اگه کسی میدونه با جزئیات بگه . از صفر تا صد این کار . چه مراحلی باید انجام داد ؟؟؟ ممنون میشم .
ممنون وحیدجان از پستت هات حرف ندارن من هم درکنار شما استارت پروژه عکس های ترانزیت رو زدم تا زودتر تمامش کنم و برم سر واردات . یک مقدار از واردات عقب هستیم.
برادر وحید با این پست ها دلمون رو میبره اروپا😂😂
مخلص آقای نوروزی
پست عالی
چرا اون قسمت باد گیر بغل آکتروس رو دوتیکه نمیسازن که اون طوری دو رنگ نشه