
یکی از کمیاب ترین محصولات ایران خودرو دیزل که اکتروس کمپرسی 3331 به تعداد محدود تولید شد
و ایران خودرو دیزل تمرکز ش رو رو بنز های نارنجی گذاشت و تولیدش رو متوقف کرد
تو چالوس فقط دو دستگاه ش هست یکی مال راهداری چالوس یکی تو رادیو دریا
این عکس هم در رادیو دریا گرفته شده
واقعا ایران هر چی رو به گذشته میریم بیشتر اینده رو میبینی
اون موقع چه محصولات با کیفیت و خوب و متنوعی داشتیم
مگه اکتروس محصول رده اول نیست پس چرا کمپرسی ؟
مگه کمپرسی به عهده اتگو و اکسور نبود ؟
نه اکتروس چندین مدل کابین داره این کابین کوچیکه و برای کپپرس
تازه این مدل باری هم داره که خبر ندارین
این سری ۳۳۳۱ عجیب ماشینایی هستن…
ای کاش ایران خودرو دیزل به جای تولید بنز دماغدار این سری رو بیشتر تولید میکرد
آقای اسد پور شاید باورت نشه این ماشین مجهز به بالن و تانک باد هست
دیفرناش فنر نیمه پارابولیک یعنی همون شمش نیمه منجید دار
نه زیر فنره بالن نیست
مطمئنی من رفتم دیدم زیرشو بالن داشت ۴ تا
اون سعید اتاقش فنره بخاطره تعادل و محکمی
همچین کم هم تولید نشد حدودا ۲۰۰۰ دستگاه زدند
عالیه ۳۳۰ اسب بخار قدرت زیرپاتکمپرسی هم هست قدرتش هم خداست
۳۱۰ اسب
۳۳۳۱ هست
ظاهرا داف کمپرسی هم وارد کردن
به لطف واردات ، واردات کمپرسی های بنز هم آزاد شده و شاهد ورود بنز های کمپرسی به کشور هستیم
خدمت تمام همکاران جاده ای عرض ادب و خسته نباشید.ما رانندههای ایرانی شدیم فدایی ماشین های ادمکش چینی و مثل موش ازمایشگاهی تمام معایب ماشینهای بی کیفیت چینی رو با ما امتحان میکنند.در کشورهای عربی حوزه خلیج همیشه فارس(ن کشورهای اروپایی)بهترین ماشین روز دنیا با کیفیت و برند سوار میشن با یک سوم پولی ک ما واسه ماشینهای ادمکش چینی میدیم.وقتی ک مسئولین از رده اول تا کارمند دون پایه دزد باشه وضعمون بدترهم میشه ای لعنت بر پدر هرکس ک به این کشور خیانت میکنه.کامیونی ک تا تیر۹۷بوده۴۳۰میلیون شده ۸میلیارد کسی هم نیست بگه چرا ظرف مدت ۴ سال بیش از بیست برابر شده چرا؟ خدا اخر عاقبت تمام ما ایرانیان رو با این مسئولین خائن بخیر کنه.
الهی برات بمیرم آقا
خدا باعث و بانی شو لعنت کنه ایرانی رو از کامیون های اروپایی محروم کرده