- دیدگاه ها نظرات ( 5 )افزودن نظر
عکس: عموغلامی عزیز از گلستان
اون بالایی هم آکتروس 1842 تیپ4 هست اشتباه نکنم
آتگو تیپ1 جفت کمپرسی و دنگولی 480 نیو
درباره وحيد كريملو
متولد 71 هستم و از آذربایجان غربی(شهرستان خوی).به دلیل علاقه زیاد به ماشین مخصوصا از نوع سنگینش اقدام به طراحی این سایت کردم.به رانندگی با کامیون هم علاقه زیاد و افراطی دارم.انشالله که همتون موفق و پیروز باشید.
آدرس ایمیل: kamioneirani@yahoo.com
آی دی اینستاگرام: vahid_karimlou
پیام مدیر سایت : با سلام و آرزوي بهترينها و با سپاس فراوان از صبر و شكيبايي شما عزيزان تنظيمات قالب و بروزرساني سايت با موفقيت به پايان رسيد. هرچند اعضاي تيم پشتيباني ايران ترانزيت در هر لحظه مترصد رفع اشكالات احتمالي هستند ليكن خوشحال خواهيم شد از نقطه نظرات و راهنمايي شما كاربر گرامي نهايت بهره را برده باشيم. لذا ضمن تشكر و قدرداني مجدد به اطلاع ميرسانيم حق اصلاح و بازنگري تصاوير و مطالب ارسالي براي سايت ايران ترانزيت محفوظ خواهد بود و البته اميدواريم اين تصميم در راستاي ارتقاي مطالب و محتواي سايت مؤثر و مفيد واقع شود.
1-وحید کریملو: kamioneirani@yahoo.com
2-جمال الدین محمد براتلو: apadanalogistics.ceram@gmail.com
کلیه حقوق اعم از توليدات محتوائي و ساير مطالب متعلق به سايت ايران ترانزيت ميباشد و درج هرگونه عكس و مطلب بدون ذكر منبع در ساير سايتها و نشريات ممنوع ميباشد. | طراحی قالب و سئو : پنگاش
این آکتروس تیپ 4 موتور 12 لیتری OM471LA داره با قدرت 420 اسب، موتورش بسیار بهینه و بادوامه و سیستم سوخترسانی کامانریل درش استفاده شده.
در دوام بنز شکی نیست
ولی من شنیدن کامون ریل به کیفیت سوخت خیلی حساسه
البته فقط در حد شنیده هست
اون اکتروس mp4ایرانی؟
اگر ایرانی شرکتی یا شخصی؟
آکتروس ایرانی و شرکتی هست. موتور کامانریل دیگه نُرم صنعت حمل و نقل شده در کشورهای پیشرفته، که کیفیت سوخت مناسبه. در مورد سوخت در ایران، با فیلتر آبگیر میشه آب رو از گازوییل جدا کرد که عمر موتور رو بیشتر میکنه ولی گوگرد باید در پالایشگاه جدا شه از سوخت؛ که نمیشه.
انصافا این دنگ و قنگا خیلی قشنگن.ایشاا… که هر کس داره به سلامت چرخش واسش بچرخه و هیچ وقت تو جاده نمونن