- دیدگاه ها نظرات ( 19 )افزودن نظر
جواب سوالی که خریداران کامیون چینی را سردرگم کرده …
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
/البرز
/فاو
/کاوه
/فوتون
/C&C
شما کدام کشنده رو با چه دلیلی انتخاب میکنید ؟
√ نظرتون رو برای استفاده دوستان عنوان کنید
پیام مدیر سایت : با سلام و آرزوي بهترينها و با سپاس فراوان از صبر و شكيبايي شما عزيزان تنظيمات قالب و بروزرساني سايت با موفقيت به پايان رسيد. هرچند اعضاي تيم پشتيباني ايران ترانزيت در هر لحظه مترصد رفع اشكالات احتمالي هستند ليكن خوشحال خواهيم شد از نقطه نظرات و راهنمايي شما كاربر گرامي نهايت بهره را برده باشيم. لذا ضمن تشكر و قدرداني مجدد به اطلاع ميرسانيم حق اصلاح و بازنگري تصاوير و مطالب ارسالي براي سايت ايران ترانزيت محفوظ خواهد بود و البته اميدواريم اين تصميم در راستاي ارتقاي مطالب و محتواي سايت مؤثر و مفيد واقع شود.
1-وحید کریملو: kamioneirani@yahoo.com
2-جمال الدین محمد براتلو: apadanalogistics.ceram@gmail.com
کلیه حقوق اعم از توليدات محتوائي و ساير مطالب متعلق به سايت ايران ترانزيت ميباشد و درج هرگونه عكس و مطلب بدون ذكر منبع در ساير سايتها و نشريات ممنوع ميباشد. | طراحی قالب و سئو : پنگاش
هیچ کدوم
باید به جای البرز 375،البرز 480 اتومات رو میذاشتی
چشم
نسبت به اروپایی که تعریفی ندارن ولی از مایلر و n12 و … از نظر راحتی و آسایش راننده بهترن (الان یه سری میان میگن یه پیچ مایلر میارزه به صد تا از اینا)
والله آدم میشناسم سال ۸۷ نصف مغازه داشت فروخت هوو گرفت با همون ماشین الان خونه و ماشین سواری و اف اچ پونصد داره ولی یه سری هم هستن کیلومتر ماشین به صدهزار نرسیده موتور باز میکنن و میگن ماشین چینی آشغاله
ماندگاری ماشین به سلیقه راننده بستگی داره
کاملاموافقم
واقعا حرفتون درسته من بالای ده تا آمیکو مدل 87یا88 رو دیدم که همه چیز ماشینشون پلمب از قبیل موتور دف و گیربکس. ولی ماشین اروپایی هم هست که پدر صاحب ماشین رو در آورده.
ما خودمون یه دانگ فنگ کمپرسی d300 داشتیم از صفر که مدل 84 بود تا وقتی که فروختیم (اواسط سال 90)نه موتور نه گیربکس نه دف نه پمپ باد.هیچی رو باز نکردیم.بعد از اون رفتیم یه ایویکو 380مدل 87 خریدیم که بدبختی ما شروع شد .پژو صفرمون پس انداز بانکی مون 40تا50 میلیون طلاهامون .اعتبار و آبرومونو تو این دو سالی که داشتیم کامل رفت .معلوم نبود این صاحب قبلیش تو این چهار سال با این بدبخت چکار کرده بود .
ماشین علاوه بر نامدار بودن باید صاحب خوبی هم داشته باشه
خوب سلام به همه
بحث کامیون چینی شد لطفا تاپیک های زیر و حتما یک نگاه بندازید
.
http://www.irtransit.ir/2015/11/27/محصول-چيني-خوب-يا-بد-؟؟؟/
و
http://www.irtransit.ir/2017/12/06/shacman-deniz/
و
http://www.irtransit.ir/2017/03/02/old-and-new-truck-best-ever/
.
حتما به این تاپیک ها سر بزنید هم از مقاله زیبا تاپیک و بخونید هم نظر دوستان و
مخصوصا تاپیک اولیه
البته باید بگم از این تاپیک ها که در مورد بررسی کامیون چینی ان زیاد هستن
منتها من این سه تا رو به خوبی یادم بود که همچین تاپیکی داشتیم
و شاید بهترین شون
اره واسه کسی که میخواد تازه شروع کنه و سرمایه چندانی نداره خوبه
بچه ها من از هر کس میپرسم سی اند سی چطوره از موتورش تعریف میکنه ولی میگه یه کم خشک و پرسر و صداست کابین
دوست عزیز میتونید به تاپیک زیر مراجعه کنید و اصلاعات بیشتری و کسب کنید
.
http://www.irtransit.ir/2017/08/21/cc-truck-2/
مردم کشورم سهم بسزایی در پیشرفت صنعت خودرو ساز چین داشته ان و هستن
وسایل نقلیه کیفیت پایینی که هیچ جای دنیا نتوانسته بفروش برسد
در ایران مثله اب خوردن و استقبال شدید مردم مواجح بوده
و جنس بونجل خود را فروخته و سود کلانی به جیب زده
و طبیعیست که بعد از چند سال به پیشرفت مطلوبی در این زمینه رسیده باشد
من راننده ام کامیونت چینی هم داشتم که فروختم رو اف اچ و اسکانیا G400و اسکانیا ۱۱۳ و F12 و FM9 بودم و رو فاو هم کار کردم.
من که کامیونت چینی داشتم که کلا شب روز فکرم بود که فلان جاش خرج در نیاره و … و در هنگام فروش هم درست زرر کردم .
یعنی کامیونت چه باشه چه تریلی چینی اولا که در مدت کمی بیش از اندازه داغون میشه و پس از مدتی یه لاشه آهن پاره داری رو دستت که هر روز یه جاش خرج در میاره و…
خلاصه من کاملا مخالف چینی هستم چه درجه یک باشه چه درجه آخر به نظر من واقعا ارزش خرید نداره و از هر نظر زرر و زیان هست چون خودم تجربه کردم که هم افت قیمت داره و هم زود مستهلک و داغون میشه.
بعضیا میگن فاو خوبه ولی من واقعا نسبت به تجربه خودم که روی اسکانیا و ولوو داشتم میگم واقعا واقعا یه پیچ اسکانیا ۱۱۳ می ارزه به کل چینی ها چه سی اند سی چه فاو چه هوو و…
من خودم اسکانیا ۱۱۳ و اف ۱۲ رو ترجیح میدم به کل چینی های تمام فول .
و اونایی که فاو رو میگن با ولوو اف اچ برابره من نمی دونم یا تو کلا تو عمرشون سوار تریلی نشدن یا راننده نیستن و با چه حسابی این حرف هارو میگن خدا داند
من که فاو روندم نه قیافه درست حسابی نه راحتی اصلا کلا هیچی دیگه فقط اندازه ماک جنگیم تکون میده .
بنظر شخص بنده اف ۱۲ و یا اسکانیا اف اچ هم میاره خونه هم میاره سواریم میاره ولی چینی تا چه حدی درجه یک و تمام فولم باشه بیوفته که به خرج دیگه باید تمام زندگی تو بزاری خونتم بفروشی خرج ماشین کنی .
حالا اینا نظر شخصی بنده و اندکی تجربه کار رو بعضی کامیون ها
درود دوستان
من یکی از دوستام فاو داشتن که خیلی ازش تعریف میکرد و میگفت تو سینه کشی ولوو رو میخوره.نمیدونم ولی من که باور نکردم.خیلی تعریفشو میکرد ولی متاسفانه ماشینشون خوراک دره ها شد و به دیار اسقاطیا پیوست.
من واقعا بعضی کامیون های چینی هوو هشت و نه سال پیش رو که میبینم خجالت میکشم بگم اینا هم عضوی از ناوگان حمل و نقل جاده ای ایران هستن .
واقعا به چه حساب و استانداردی اینارو وارد کردن ننمی دونم .
افغانیا که نه اقتصاد دارن و هیچی چینی رو نمیپسندن هرچند همشو قدیمی هست ماشین هاشون اما باز هم مان و بنز قدیمی شرف داره به این چینی ها که مردم به کام مرگ می کشن …
بدبخت راننده که رفته خریداری کرده الان میبینه بعد چند سال اندازه ماک خسته هست و دیگه نون هم نمیده و باید بیشتر از اونی که میاره خرج ماشینش کنه.
اونروز یه هوو دیدم واقعا اصلا اتاقش انگار داشت میوفتاد زمین وقتی داشت حرکت میکرد اتاقش انگار زلزله اومده بود رنگش نصفش نبود و…
واقعا خجالت آوره بگم که ایران همچین ناوگان ترانزیت جاده ای داره بنظر شخصی من و هوو و سی اند سی و فاوو و… هم فرقی نداره و ببینیم فاو بعد ده سال چه وضعی میشه …
البته من کوچک همه راننده های زحمت کش هستم واقعا از جون و مال خود میزارن تا در چرخش اقتصاد سهم بزرگی داشته باشن .
خلاصه کلام جواب منم منفی هست نسبت به کامیون های چینی ???
بنده یه هوو زرد رنگ مدل 88 دارم کسی دوست داشت بیاید پی وی تلگرامم تا عکسشو ببینه اگه این ماشین از 9 سال پیشش که صفر بوده افتی کرده بود بیاد بزنه تو گوش بنده هرچیزی طرز رفتار خودشو داره همین ماشین خودم 1 میلیونو 50 هزار کیلومتر کارکرده فقطو فقط یاتاقانشو ماه ر رمضون پارسال عوض کردم اونم فقط یاتاقان متحرک البته اینم بگم که این ماشین از صفریش تا 2 سال پیش که بنده خریدم سواریکش بوده ولی درکل هر چینی درست رفتار بشه در حد خودش کار میکنه الان تو کارکرد ماشین خودم اروپاییاش هم یاتاقانشون بازدید شده اینم آیدی بنده @howo2009
سلام داش میلاد می دونم که تو خودتم ماشین بازی و چرخ ماشینتم به خوشی و سلامتی و برکت بچرخه .
اما خودت که بهتر می دونی و میگی که باید باهاش بدونی چطور مدارا کنی و کار کنی یعنی ۲۴ساعته باید باهاش بازی کنی تا اون ابوهتشو داشته باشه ولی یه اسکانیا و یا اف ۱۲ شرکتی نشونت بدم که از روز اول دست شوفر بوده یعنی ماشین شرکتیه زیر کاربری سنگین هم بوده تا دلت بخاد هم ازش کار کشیدن اما چون زات ماشین درست و اصیله هنوز همه جاش محکم و کیپه و مشخص که بکره و این اف ۱۲ هنوز فکر کنم چند ساله دیگه هم دست شوفر نون میده.
ولی کدوم چینی میتونه این کارو بکنه خدایش ماک های فرسوده از سی اند سی ها که میگن فلانه و فلان هنوز منمیگم از این سی اند سی ها سر حال ترن این ماک ها ببینید چند ساله کار میکنه هنوزم تو مسیر های نزدیک باز کارایی داره و بار سنگین هم بارش می کنن ببینیم این سی اند سی بعد چند سال چه میکنه .
و فکر کنم تو منطقه فقط ایرانه که این چینی ها رو وارد کرده و استاندارد های جاده ای رو آورده پایین تصادفات بیشتر مال چینی هاست .
می بینی که هنوز رنگ اسکانیا ۱۱۲ یا اف ۱۲ رنگش به خوبی پا برجاست ولی این چینیا میبینی ماشین ۶و۷ ساله دو رنگ میشه سقفش یه رنگ بدنش یه رنگ دیگه .
داش تو اون قدر که مدارای اون هوو رو می کنی و باهاش با حساسیت کار می کنی اون مدارارو با اف اچ بکنی ۹سال چیه ۸۰ سال بهت نون میده و ابوهتسو حفظ می کنه .
امید وارم ناوگان جاده ای تمام بروز رسانی و استاندارد بشه چون ایران الان تو منطقه یکی از کشور های معروف و قدرت مند هست و حیفه که ایران ناوگان جاده ایش از ترکیه و نمی دونم عراق و ترکمنستان و… عقب باشه .
دوست عزیزم اقای نویسنده حق با شماست من خودم هر سرویس حداقل 1 میلیون خرج خوده ماشین میکنم به غیر از گازوییلو روغنو چیزای مصرفی خیلی مواظبشم تا افت نکنه این شیوه نگهداری اگه رو ماشینی مث اف اچ پیاده بشه واقعا معلومه که 40 سال کار میکنه ولی خب چه کنیم باید بسازیم چینی هم اگه مواظبش باشی اونجوریم که میگن سرطان نیس بنده از سال 88 چینی دارم قبلا یه هوو سفید رنگ بود که عکسشم توی سایت هست بله اون از نظر فنی سالم بود ولی از نظر قیافه خیلی افت داشت و این شد یک تجربه برای من و سعی کردم روی ماشین جدیدم تا جایی که میشه قیافشو از صفرشم قشنگتر نگه دارم درکل حرف شما کاملا صحیح ولی خب چه کنیم باید مواظب باشیم بیشتر از خودمون مایه بزاریم برای ماشین از وقتمون و سرمایمون که ماشین سالم بمونه ولی اروپایی اینجوری نیس فرق بین چینی و غیر چینی اینجا معلوم میشه بله
اقا خدا وکیل رانندگی خیلی شغل سختیه یعنی تو جاده بودن سخته ازاد راه پل زال برا دست به اب بزنید بغل ببینید راننده ها فرقی هم نمیکنه از ماک بگیر تا روز های اروپا راننده که از ماشین پیاده میشه اصلا خستگی داره از سرو روش میباره (بعضیا شون اصلا درست نمیتونن راه برن بس که لامصب رو روندنش)خلاصه به کسایی که میخوان تازه وارد این کار شن بهشون بگم که خیلی سریع میبرند و پشیمون میشن چون کارشون نیست بایه ضرر چند میلیونی هم درمیان
اینم بهتون بگم تریلی یعنی بدبختی یعنی بیچارگی ولاه قسم اگرم میبینین میگن راننده ها معتادن من بهتون میگم که درست میگن بنده خدا ها انقدر فشار روشونه که پناه میارند به افیون البته توهین نشه به بعضیا….