- دیدگاه ها نظرات ( 97 )افزودن نظر
درباره pezhman-1843
هیچوقت نخواستم دشمنامو بشناسم
چون میدونستم بهترین دوستامو از دست میدم...
پیام مدیر سایت : با سلام و آرزوي بهترينها و با سپاس فراوان از صبر و شكيبايي شما عزيزان تنظيمات قالب و بروزرساني سايت با موفقيت به پايان رسيد. هرچند اعضاي تيم پشتيباني ايران ترانزيت در هر لحظه مترصد رفع اشكالات احتمالي هستند ليكن خوشحال خواهيم شد از نقطه نظرات و راهنمايي شما كاربر گرامي نهايت بهره را برده باشيم. لذا ضمن تشكر و قدرداني مجدد به اطلاع ميرسانيم حق اصلاح و بازنگري تصاوير و مطالب ارسالي براي سايت ايران ترانزيت محفوظ خواهد بود و البته اميدواريم اين تصميم در راستاي ارتقاي مطالب و محتواي سايت مؤثر و مفيد واقع شود.
1-وحید کریملو: kamioneirani@yahoo.com
2-جمال الدین محمد براتلو: apadanalogistics.ceram@gmail.com
کلیه حقوق اعم از توليدات محتوائي و ساير مطالب متعلق به سايت ايران ترانزيت ميباشد و درج هرگونه عكس و مطلب بدون ذكر منبع در ساير سايتها و نشريات ممنوع ميباشد. | طراحی قالب و سئو : پنگاش
در مجموع ماشین خوبیه اماااااا اتاقشش!!!
آرمين جان ي پيغام خصوصي واست فرستادم لطفا بخونش
خوندم
من که یه لحظه پیغام خصوصی دیدم پیش خودم گفتم من که کاری نکردم باز کی شکایت کرده ازم
مگه کسی ازت شکایت کرده؟
نه قبلا دوتا پیغام خصوصی اومده بود هر دوتاش آقا محسن بودن اخطار دادن امروز که amik پیغام خصوصی داد گفتم آخ الان که من کاری نکردم باز چی شده که دیدم به خیر گذشت
جدیدن دوباره داره تولید میشه به قیمت۵۷۰میلیون
داداش تیپ 2 یا 3 ساده یا اتومات
داش ما اخر نفهمیدیم اینا ریتاردر دارن یا نه؟!
اینا خفه کن موتور داره ولی همه میگن ریتاردر و 2 زمانه هست
خفه کن چطوری دو زمانه است؟؟؟یه خفه کن داره یه زمانم ریتاردر؟
هردو خفه کن هست ولی در دو دور یه دور با قدرت کمتر و یکی بیشتر
اها
ببین دو حالت داره یک حالت هست که راه دود رو میبنده
حالت دوم یه سوپاپ اضافی روی سرسیلندر داره (در اتگو معروف به سوپاپ 4 و در آکسور ها به سوپاپ پنجم معروفه)که جلوی احتراق رو میگیره
نکته:در تمامی این زمان ها سوخت به وسیله کنترل یونیت pld قطه میشه و در اتگو ها در همون یک زمان هر دو حالت صورت میگیره
ممنون از اطلاعاتت داداش
ریتاردر ندارند ولی سیستم ترمزشون فوق العاده قوی هست
در مقایسه با ماشینایه دیگه مثل …. و …و … (اسم نمیبرم دعوا نشه 🙂 )
خیلی بهتر اما در مقابل اکتروس مخصوصا 1844 این اصلا ترمز نداره
اره قبول دارم اکتروس جرات نداری پاتو به طرف ترمز ببری فورا ترمز میگیره اونم خیلی قوی راستی بنز ترمز ناگهانی داره ؟
منظورتو ممکنه واضح تر بگی
از یکی شنیدم گفت ترمز ناگهانی دارن بنز یعنی موقع خطر یا تصادف ناگهانی ترمز بگیری یه سنسوری داره که قدرت ترمز گیری رو بیشتر و سرعت عمل سریع تری انجام میده
ببین اکتروس از سیستم ترمز بی اس برخوردار 2تا سنسور فقط متوجه موقعیت پدال ترمز هستن و 2تا مدولاتور برای کشنده و یک مدولاتور برای تریلر که روی خود کشنده نصبه و این ها با یک فرمان ساده از یونیت بی اس ترمز میگیرن مثلا شما اگه پدال رو 2% فشار بدید به اندازه 2% ترمز میگیره تمام واکنش های راننده کنترل میشه زمانی که یکدفع ترمز شدید میزنید طبیعطا یک واکنش امنیتی انجام میده.من خیلی با سیستم الکترونیک ماشینا ور رفتم به پیچدگی 1844 و این نسل ماشین وجود نداره یعنی اگر بخوام همه چی رو توضیح بدم کل سایت مربوط به تعمیرات میشه واقعااا پیچیدست نه اینکه بگم چون بنز اینطور میگم نه من رو اسکانیا ولوو رنو نورث بنز و دنگ فنگ( البته اون 2تا برند آخر که صحبتش نیست)
اصلا انگار زمانی که 1844 اومد تو ایران انگار بنز اینو نزده بود از بس که با بقیه بنز ها فرق میکنه
ok
نه نه بنز به ایران بجز کفگیرک خفه کن چیزی نداد. اینایی رو هم که دارن الان میدن یه سری ها امکاناتش مثل همون 10 ساله پیشه . به نظر من از این زمان به بعد تا روابط ایران با سایر کشور ها خوب نشده کسی بنز نخره.
بخدا بزرگترین ظلم ایران رو بنز کرد . یارو کمپرسی صفر رو میاورد داشبورد باز میکردیم کولر وصل میکردیم.
اکتروس داد سال 82 دنده هوشمند بعد اون اتگو اکسور آورد با یه دنده چرند.
وقت کردم یه عکس اکتروس وارداتی مگا اسپیس میذارم واسه سال 1998 تا صندلی سمت شاگرد همه برقیه یعنی تمامی حرکت صندلی با برق انجام میشه حتی ارتفاع بالشتک پشت سر
مزخرف ترین ماشینای بنز تو ایرانن.
زمانی که تازه اینا اومده بودن ما تو گواه بودیم مهندس های آلمانی میگفتن این آتگو ده چرخ کا واسه ایران دادیم در اصل تک باید باشن به مسولیت ایران 10 چرخش کردیم.
حالا با این همه که توضیح دادم که قطره ای در مقابل دریا هست
نمیدونم این دزدی هایی که شرکت های سایپا و ایران خودرو بابت ماشین ها انجام میدند پولش به جیب چه کسایی میره
خیلی واسشون به صرفه تر میشه مثلا کشنده آکسور
باک سمت راننده و آفتابگیر بیرونی سیستم دنده ریتاردر پایه کابین بادگیر فلاپ بغل جک کله برقی و pto استفاده از یک پمپ باد بجای دوتا و همینطور مدارش با ساعتی باد و خشک کن همین جند قلم نزدیک 30 تومن قیمتشو پایین آوردن واسه خرید خودشون یعنی توی هر ماشین 30 میلیون کمتر پول دادن و در تعداد میبینی با همون پولا 1000 تا ماشین دیگه میشه خرید تازه این چند تا قلمی که نوشتم فقط یادم بود
تو عکس آخری دنده رو چند جا زدید؟
اینجا خلاص عزیزم
رو به جلو به نظر میاد
نه وسط اتگو رو میشه نتظیم کرد خلاص بالا تر یا پایین تر بیاد اما این نمیشه
چی به جلو بنظر میاد
دنده
پژمان جان کاغذ تاخوگراف پر شده عوض کن 🙂
به این چیزا اهمیت نمیدیم بذار برای خودش خطا بده خخخخ
اون سوزنی که خط میندازه خراب میشه و کاغذ هم پاره میشه مشکل ایجاد میکنه
از اکسور خوشم میاد اما فقط قیافه بیرونیش!
بنظرم داشبوردش و صفحه کیلومتر شمارش زیاد قشنگ نیست!
من کلا از آکسور خوشم میاد
دوتا آکسور نسل 3 با کفی ماموت اوندفعه دیدم برق میزدن از وقتی اونا رو دیدم دیگه زیبایی ولوو برام به چشم نمیاد.
دنده رو میگم
تو سواری دنده اینطوری جا بزنی میشه 3 اما تو آکسور میگن میشه خلاص.
الان این خلاصه مستقیم میشه 3
این اکتروس 1844 ها چی اونا که ریتاردر دارن یا ندارن اونام؟
1843 خفه کن هست فکر کنم 1844 ها هم خفه کن باشه ولی این خفه کن ها دسته کمی از ریتاردر نداره واقعا قوی هستن
اکتروس 1843 از بابام پرسیدم یادش نبود ولی گفت فک کنم یه زمان یا دو زمان داشت
گفتم بنز به ایران فقط خفه کن داده هیچ کدوم از این بنز های جدید ایران خودرویی ریتاردر ندارن فقط اتوبوس ها دارن
حاجی اگه سرویس رفتی موقعی که بار دارین از شروع حرکت ماشین تا وقتی دنده آخری رو جا میزنین فیلم بگیر.
حتما باید با بار باشه خالی نمیشه چشم رو چش
گفتم با بار چون ماشین سنگین تره دنده های بیشتری باید بدین واسه همین داداش.
اگه رفتم باشه میگیرم
راستش من اصلا از اول از بنز ايراني خوشم نمياد فقط از نوع مگا اسپيسش خوشم مياد اونم از ظاهرش . آمپرو سينش واقعا خسته كنندس . كلا رانندگي با آكتروس و آكسور ايراني حال نميده
اتفاقا با اکسور خیلی حال میده اگه مدت زیادی باهاش رانندگی کنی میدونی چی میگم من خودم اکسورو بیشتر دوست دارم تا اکتروس بیشتر پشت اکسور میشینم تا اکتروس
اکسور شتاب داره اما کابینش واقعا خسته کنندست
بد تر از همه دنده دادناش
هر كسي يه سليقه و نظري داره .من نظر خودمو گفتم كه اصلا از بنزاي ايران خوشم نمياد
علاوه بر کاغذ تاخو abs هم ایراد داره هم کله هم تریلی
اکتروس دنده و نرمی و ترمز باور نکردنیش میارزه به 10 تا اکسور
اکتروس که دنده نداره یه چیزیه که فقط بالا پایین میکنه که بهش میګن هوشمند
نشد که !
http://upload7.ir/imgs/2014-11/34764505253088631091.jpg اینم دنده اکتروس ممنون داش حسام انگار یاد گرفتم
بله همین که میگی درسته خیلی بهتر از دنده دستیه
چطور میتونم عکسی رو تو نظرات بذارم
برو اینجا http://upload7.ir/
عکسو انتخاب کن و اپلود کن بعد لینک مستقیمو کپی کن تو قسمت نظرات پیست کن
این دنده اکتروس 1843 البته این مکانیزم رو واسه آکسور هم اجرا میکنیم
خیلی واسشون به صرفه تر میشه مثلا کشنده آکسور
باک سمت راننده و آفتابگیر بیرونی سیستم دنده ریتاردر پایه کابین بادگیر فلاپ بغل جک کله برقی و pto استفاده از یک پمپ باد بجای دوتا و همینطور مدارش با ساعتی باد و خشک کن همین جند قلم نزدیک 30 تومن قیمتشو پایین آوردن واسه خرید خودشون یعنی توی هر ماشین 30 میلیون کمتر پول دادن و در تعداد میبینی با همون پولا 1000 تا ماشین دیگه میشه خرید تازه این چند تا قلمی که نوشتم فقط یادم بود
منم که هرچی میگم این ورد پرس میگه دیدگاه تکراری میباشد
سلام اقا من اکتروس 1844دارم و ماشینم الان خطای بی اس میده الارم قرمز و ترمزم از کار افتاده شش تا اخطار پدال داره سه تا اخطار سنسور ای بی اس و چندتا خطای دیگه به کجا مراجعه کنم الان تهرانم شاطره؟؟
سلام جناب اسی با یک نفر مکانیک بنز صحبت کردم گفتن که تو لرستان من میتونم درستش کنم-حدود یک میلیون هزینه اش هست-تهران رو نمیدونم
یا شما شماره تلفن خودتون رو بذارید بگم با شما صحبت کنن اگر تلگرام هم دارید هیچ
آقا پژمان چه جوری میشه بین دنده داد
منظورتو نفهمیدم؟
پزمان داداش قضیه ی نیمه اتوماتیک اکتروس چیه ؟ کلاچ هم داره؟
اره کلاچ داره ولی دندش هوشمنده اتومات کامل نیست
پس هوشمندیش اصلا به چه معناست نیمه اتوماتیکیش به چه معناست
هوشمندیش به این معناست که وقتی شما مثلا روی دنده بالا هستی حالا هر دنده ای مثلا 7 یا 8 میرسی به یه سرعت گیر یا میخوای وایسی با یه دکمه که دسته رو به عقب میبری خود گیربکس به صورت اتوماتیک سرعتت هر چی باشه میاره روی اون دنده مثلا دنه 3
آهان تشکر
میشه کامل توضیح بدی؟
اون دسته رو که میبینی اگه به طرف جلو تکونش بدی میره دنده مستقیم اگه رو به عقب تکونش بدی معکوسه بعد کلاچو میگیری صدای 2 تقه میده میره دنده همزمانم میشه کلاچو بگیری
ولی من شنید نشان مرسدس بنز اون تیزی بالا واسه ریختن روغن اون یکیش اب و اونیکیش سوخت و گردی دورش هم واسه اینکه مرسدس بتز این سه تا رو تکمیلش کنی میتونی دور دنیا رو باهاش بگردی.
سلام پشت ی مایلر نوشته بود بنز طلا ولو.و.نقره
سلام. بنز اکسور 1843 مدل 84 بدون رنگ و خط و خش موتور گیربکس به شرط سالم بودن و دیاگ6 ماه بیمه 5 سال تخفیف لاستیک 70% قیمت 200 میدن بخرم یا نه توصیه دوستان چیه.توی وضع فعلی بازار کلا ماشین سنگین بخریم یا نه.ممنون میشم راهنمایی کنید.
آکسور نسل دو؟ والله قیمتش خیلی خوبه اگر موتورش نیاز به تعمیر نداشته باشه و تازه تعمیر باشه
بین اکسور 1843 و اکتروس کدام را پیشنهاد میکنید.لطفا دلیلش رو هم بگید.شایعه سفت بودن اتاق اکسور درسته.ضربه میزنه یا نرمه ممنون
آکتروس نرم تر از آکسور هست-آکتروس گیربکس نیمه هوشمند هست ولی آکسور دستی-آکسور شش سیلندر ردیفی هست ولی آکتروس شش سیلندر وی شکل یا همون خورجینی-خرج آکسور کمتر از آکتروس هست-شتاب آکسور بیشتر از آکتروس هست
با تشکر از آقا وحید عزیز بابت راهنمایی.در مورد قیمت آکسور وضع بار سمت ما خراب الان به هر قیمتی و هر شرایطی که بخوای ماشین پیدا میشه.به نظر شما در مجموع آکسور بهتره یا اکتروس.مدل 84 پایین نیست.هر کدومش خوبیه خودش رو داره ولی باز نظر شما شاید منو قانع کنه.بازم ممنون.
خب داداش میخوای داخلی کار کنی؟اگر داخلی میخوای آکسور خیلی بهتره-کم خرج و کم استهلاک-تعمیرش هم کم هزینه و راحت تره همه جا هم لوازمش پیدا هست اتاقش هم سبکه در کل آکسور بهتر از آکتروس هست
فقط تک نارنجی ۲۴-۱۹همه ماشین هایه جدید می هرزه
حسام جان ..اکسور واکتروس هر دو ریتاردر دو زما نه در پشت گیربکس دارن که با نیروی روغن کار میکند به همین جهت گیربکسشان رادیات داره …مرحله اول ریتارد موتور سوختش قطع میشه وریتاردر هم فعال میشه ولی در مرحله دوم علاوه بر این ترمز هم بصورت ملایم ومکرر فعال میشه که در مواقعی که سراشیبی تندی هست وسرعت هم بالا باشه مانع از قیچی کردن کشنده میشود..تفاوت برند المانی با دیگر برندها اینه که هم نون بده هست هم هزینه نگهداری بسیار پایین داره چون با مهندسی فراوان ساخته شده.بر عکس………اکسور برای تانکر و مصافت کوتاه ومواردی که برا کار در شهر میطلبه ساختن مثل شتاب وسادگی……انشالاه که کمکی کرده باشم …
اکسور یااکتروس سلیغه ای هست …زیبایی وشتاب اکسور … جوان پسند واگر دنبال اتاق بزرگتر ونرمی بیشتر وتعمیر سادهتر هستی اکتروس….
با سلام خدمت اساتید
اقا این سیستم تعویض دنده هیدرولیکی چیه ؟ جدید اومده ؟ مال دنده دستیه ؟ باعث نرم شدن تعویض دنده میشه ؟
ممنون
یه سوال داشتم آکسور های کمپرسی3335 تاچه سالی مونتاژ درایران مونتاژ شدند درصورت اطلاع ممنون میشم جواب بدید
سلام حضور تمامی عزیزان راننده که با دستان گرمشان،دارو ،غذاوانچه یک جامعه نیاز دارد به انسانها می رسانند.
من دوست دارم در مسیر خارجه با ماشین اکسور کار کنم .لطفا در مورد این کشنده بیشتر من رو راهنمایی بفرمایید .خصوصا در مورد اپشن های داخل کابین .ممنون.
سلام–آکسور هیچ آپشن خاصی نداره ولی خب ماشینی پر شتاب-کم مصر-با قدرت ترمزگیری زیاد-کابین کمی خشک-بدون ریتادرد برای نسخه های ساخت داخل-تعمیر خودرو با کمترین قیمت نسبت به رقبای اروپایی خود-عمر قطعات بیشتر نسبت به رقبای اروپایی خود-ولی خب چندان امکانات و آپشن نداره
با عرض سلام خدمت همه ی اساتید
یه سوال داشتم … گیربکس اکسور 1840 که بدون کمک(اور) هستش رو میشه کمک روش نصب کرد ؟؟
سلام میخواستم بگم درباره او مانیوتوری که تو کتار امپرهاست و تو اون ویژگی هایی هست میخواستم درباره این راهنمایی کنید میخواستم بفهمم چطوری میونم بفهمم اونها درست هستن یا نه درباره اونها کمک کنید
آقا کدوم تیپ آکسور1843تک کلاجه ؟یعنی فقط واسه حرکت کلاج میخاد بقیه دنده هارو خودش میده مثل اسکانیا 410
سلام آقا وحید منم میخوام عضو بشم ولی مینویسه نام نویسی مجاز نیست چه کنم داداش
داداش نام کاربریت+رمز رو برام ایمیل کن kamioneirani@yahoo.com
من داره 2014 هست ترمزشون عالیه فقط موقعه اب ل حرکت افتضاحه
سلام
یک کانتینری به طول ۷۲۰سانتی متری به وزن ۸تن دارم
میخوام یک خودروی سنگین تهیه کنم که بتونه این کانتینر رو در مسیرهای صعب العبور حمل کنه یعنی هم بتونه از شیب های تند حرکت کنه و هم توی گل و لای گیر نکنه.تقریبا یه جور تو مایه های ماشین نظامی آفرود روسی.
برام اون چیزی که مهمه قدرت این خودرو سنگین با شرایطی که گفتم.
تقاضا دارم یک خودروی سنگین بهم معرفی کنید که همچین شرایطی داشته باشه.
سوال دوم:
آیا این ماشین هارو میشه آفرود کرد؟
یه خودرویی دوستم معرفی کرد بنام اویکو مدل ml180e28 نظر شما در این مورد ماشین چیست؟
در مورد سئوال شما آقا جواد عزيز بايد عرض كنم منظور دقيق شما از كاميون آفرود شايد انواعي باشه كه محور فرمون اونهم مجهز به ديفرانسيل باشه كه در حال حاضر شايد بتونيد مدلهاي قديمي سه ديفرانسيل مثل ريو يا بنزهاي ٢٦٢٩ رو در بازار پيدا كنيد كه البته نمونه هاي كميابي هم هستند. در مورد اويكو e28 به جز نمونه هاي نظامي كه توسط سپاه وارد كشور شدن تا امروز بنده هيچ نمونه پلاك عمومي از اون رو مشاهده نكردم ضمن اينكه اويكو با توجه به طول شاسي و دوديفرانسيل بودن ميتونه براي شما مناسب باشه ولي كاربري اون براي حمل كانتينر ٢٠ فوتي مد نظر شما بايد مطابقت داشته باشه. مورد بعدي هم در حال حاضر بنز ٩١١ اشميتز دو ديفرانسيل كه در واقع جزء ماشينهاي مزايده اي ارتش بوده هم ميتونه براي شما مناسب باشه البته به شرط اينكه تغييراتي در شاسي اون بديد ولي بازهم در مجموع يك متر و بيست سانت اضافه طول خواهيد داشت.
سلام من وقتی ریتارد میکشم خودش ولش میکنه